השוק

בעל החברה הישראלית שקרסה ישלם משכורות? "אני מבקש את סליחתכם"

לאחר שבית המשפט החליט להוציא צו עיכוב הליכים ל-14 ימים בלבד, לחברת יהלומי המעבדה של בני לנדא לוסיקס, היום פורסם המכתב אותו שלח לנדא לעובדי החברה
מערכת ice | 
בני לנדא (צילום אייל יזהר)
חברת יהלומי המעבדה לוסיקס הוקמה בשנת 2016 על ידי איש העסיקם הישראלי ומי שמכהן כמנכ"ל החברה, בני לנדא. לאורנה נודע כי החברה נקלעה לקשיים כלכליים ואף צברה חובות של 103 מיליון שקל.
המצב הכלכלי הרעוע אליו הגיעה החברה אילץ אותה לפנות לבית המשפט, בבקשה להוצאת צו לעיכוב הליכים. אתמול (חמישי) פורסם כי בית המשפט נעתר חלקית לבקשת החברה ואמנם הוציא צו לעיכוב הליכים, אך ל-14 ימים בלבד.
עוד פורסם כי בית המשפט מינה את שי בר ניר ימונה לבעל תפקיד בחברה, ומצופה ממנו להגיש דו"ח המלצות לבית המשפט, וזאת בתוך 10 ימים. היום פורסם ב"כלכליסט" כי לנדא הודיע על הזרמת הון של כשני מיליון שקל, במטרה לממן את משכורות העובדים.
בנוסף, פורסם המכתב אותו שלח לנדא לעובדים המסורים של החברה, ובו ביקש את סליחתם על המצב שאליו הגיעה החברה. "הימים האחרונים של ייאוש היו בהחלט יכולים להימנע, ועל כן אני מבקש את סליחתכם", כתב לנדא במכתבו לעובדים.
במכתבו סיפר לנדא לעובדים כי זו הפעם הראשונה בה הוא מגיע למצב של קריסה כלכלית בעסקיו, ובישר לעובדים על הזרמת ההון החדשה לטובת מימון המשכורות, לאחר שהבין לטענתו כי אם לא, התשלומים המגיעים להם עלולים לקחת חודשים.
"מעבר לזעזוע הפיננסי, אתם ודאי בחוסר אמון מכך שאני, בני לנדא, מסוגל לעזוב אתכם, לנטוש אתכם, עובדי לוסיקס היקרים לי, שנתתם את לבכם ונשמתכם לחברה. לעולם לא". הצהיר לנדא במכתבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה