השוק

חברת הענק הישראלית בהסכם מטורף: מה רכשה ב-1.25 מיליארד שקל?

חברת דוראל אנרגיה, הודיעה כי Doral LLC חתמה על הסכם ענק ללרכישת פאנלים פוטו-וולטאיים עבור שניי פרויקטים באינדיאנה, בשווי כולל של 1.25 מיליארד שקל
מערכת ice | 
מסחר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת דוראל אנרגיה, העוסקת בהקמה, החזקה ותפעול מערכות אנרגיה מתחדשת בישראל ובארה"ב,  הודיעה היום (חמיש) כי Doral LLC חתמה על הסכם משמעותי לרכישת פאנלים פוטו-וולטאיים עבור פרויקטי אינדיאנה מרכז 1, מרכז 2 ודרום, בהספק מצטבר של כ-1,100 מגה-וואט (DC).
הסכם זה, בשווי כולל של כ-1.25 מיליארד שקל, נחתם עם ספק פאנלים פוטו-וולטאיים גלובלי Tier-1 וכולל תנאים מקובלים, לרבות הצמדה של מחיר רכישת הפאנלים למחיר הסיליקון, פיצוי על איחורים באספקה, ותנאי ביטחון נוספים להבטחת התחייבויות הצדדים.
פרויקטים אלה מהווים חלק אינטגרלי מפרויקט -Mammoth Solar אחד ממיזמי האנרגיה המתחדשת הגדולים בארה"ב, שהספקו הכולל מוערך בכ-1,600 מגה-וואט (DC) ושטחו משתרע על פני כ-50,000 דונם.
מלבד הסכם זה, Doral LLC נמצאת במשא ומתן מתקדם להתקשרות בהסכם מימון עם קונסורציום מלווים למימון הפרויקטים, ובהסכם EPC להקמתם. עם השלמתם הצפויה בשנת 2026, יהפכו פרויקטי אינדיאנה לאבן דרך מרכזית בתוכנית הגלובלית של דוראל להרחבת פעילותה בתחום האנרגיה המתחדשת בארה"ב.
יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל, מסר: "הסכם רכש הפאנלים מהווה אבן דרך חשובה נוספת בהקמת הפרויקט שלנו באינדיאנה, המשקפים את מחויבותנו להרחבת פעילות האנרגיה המתחדשת בארה"ב. לדוראל, כיזם גלובלי, יתרון משמעותי במינוף הקשרים מול ספקים מובילים, ואנו ממשיכים להבטיח את תנאי ההסכמים המיטביים על מנת לתמוך בביצוע הפרויקטים".
לסיום מסר נוימן: "עסקה זו משתלבת באסטרטגיית החברה לגיוון ספקי הציוד הקריטי ולגידור סיכונים פוטנציאליים, תוך שמירה על חוסן פיננסי. אנו מצפים להמשך תנופת ההקמות של דוראל בארה"ב ולהפעלתם המסחרית של הפרויקטים".
יקי נוימן (צילום: מיכה לובטון)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה