השוק

טופגאם: שיא של 15 מיליון דולר ברבעון; צבר ההזמנות הוכפל

צמיחה דרמטית בטופגאם: הכנסות שיא של 15 מיליון; זינוק של 32% במכירות במגזר תוספי התזונה רושם, עם צבר הזמנות של 17 מיליון דולר, כמעט פי שניים מהשנה שעברה
מערכת ice | 
טופגאם (צילום טופגאם)
טופגאם (TopGum), מובילה בתחום תוספי התזונה בצורת סוכריות גומי, מפרסמת היום את תוצאות הרבעון השני של 2024 ומציגה את הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה זו הפעם השנייה ברציפות. החברה חוגגת הכנסות שיא כלליות ומגזריות, במיוחד בתחום תוספי התזונה.
במהלך הרבעון השני של השנה, טופגאם רשמה הכנסות שיא של כ-15 מיליון דולר, עלייה של כ-11.4% לעומת כ-13.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול הגיע מהתחום המוביל של תוספי התזונה, שצמח בשיעור חד של כ-32%.
הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה של 2024 צמח בכ-40% לכ-1.2 מיליון דולר.

ה-EBITDA המתואם עלה בכ-15.3% והסתכם בכ-5 מיליון דולר. התוצאות הושפעו מהוצאות נוספות בגין מלחמת חרבות ברזל.
החברה מדווחת על זינוק בצבר ההזמנות בתחום תוספי התזונה עם הזמנות בסך של כ-17 מיליון דולר, לעומת 9.1 מיליון דולר בשנה שעברה, גידול של כ-86%. שיעור המכירות בתחום תוספי התזונה מתוך סך המכירות הגיע לשיא של 71% לעומת 59.5% בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות מוצרי Tailor-Made צמחו בכ-37.7% ועמדו על כ-7.3 מיליון דולר לעומת כ-5.3 מיליון דולר אשתקד.
מכירות המוצרים המבוקבקים זינקו בכ-107% מ-4.1 מיליון דולר ברבעון המקביל לכ-8.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2024; מכירות המבוקבקים אחראיות לכ-44% מכלל המכירות, לעומת 29% בשנה שעברה.
החברה הגישה תביעת פיצויים בסך כ-60 מיליון שקל בגין נזקים שנגרמו לפעילותה והשפעות המלחמה על הקמת המפעל החדש. החברה צופה שהקו הראשון במפעל החדש יתחיל לפעול במהלך הרבעון האחרון של 2024, במקביל להקמת או רכישת אתר ייצור בארצות הברית.
אייל שוחט, מנכ"ל טופגאם, מסר: "תוצאות השיא שהשיגה החברה ברבעון השני של השנה מוכיחות כי האסטרטגיה שמיישמת החברה נושאת פרי באופן עקבי ומתמשך. הזינוק החד בתחום תוספי התזונה, שהיווה ברבעון כ- 71% ממכירות החברה, הוא המשך ישיר למאמצי החברה ולעמידתה ביעדים האסטרטגיים שהציבה לעצמה. תוצאות השיא של החברה ברבעון השני, שהן המשך ישיר לאלו שהושגו ברבעון הראשון, מרשימות עוד יותר נוכח העובדה כי מפעל החברה נמצא, הלכה למעשה, במרכזו של אזור לחימה. הישגי השיא של החברה ברבעונים האחרונים, דווקא לאחר אירוע ה-7.10, הם הוכחה ניצחת לדרך שלנו ומקור לגאווה עבור כל אחת ואחד מעובדינו, מרביתם תושבי הנגב המערבי, אשר בלי מסירותם ומאמציהם – לא היינו מגיעים להישגים אלה. ביחד נמשיך להצעיד את טופגאם לעבר פסגות חדשות בישראל ומחוצה לה." 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה