השוק

פורמולה מערכות מתפוצצת: הכנסות בגובה של 1.37 מיליארד דולר

פורמלה מערכות, אחת מקבוצות התוכנה הגדולות ביותר שפועלות בישראל, מפרסמת את דוחותיה הכספיים לחציון הראשון והרבעון השני של השנה ומציגה זינוק בהכנסות. מנכ"ל פורמולה מערכות: "הקבוצה ממשיכה להפגין בעקביות תוצאות חזקות"
מערכת ice | 
גיא ברנשטיין (צילום יחצ, freepik)
פורמולה מערכות, אחת מקבוצות התוכנה הגדולות ביותר שפועלת בישראל, דיווחה היום (שלישי), על תוצאותיה למחצית הראשונה והרבעון השני של השנה. הקבוצה שמחזיקה במניות של חברות גדולות בשוק הציגה עלייה ברווחים ובכנסות ואף הכריזה על חלוקת דיבידנד בגובה של 35.6 מיליון שקל.
בין החברות שפורמולה מערכות מחזיקה במניות שלהן ניתן למנות את: מטריקס (48.21%), סאפיינס (43.54%), מג'יק (46.71%),מיכפל (100%),TSG IT (50%)  Insync Staffing Solutions(90.1%), אופק צילומי אוויר (80%), קבוצת זאפ גרופ (100%) ושמרד אלקטרוניקה (100%).
ההכנסות של פורמולה מערכות במהלך הרבעון השני של השנה, רשמו עלייה של 1.9% והגיעו לסכום כולל של 667.7 מיליון דולר, לעומת הסכום שהושג בתקופה המקבילה בשנה שעברה שעמד על 655.4 מיליון דולר. כמו כן, החברה דיווחה גם שהכנסותיה במחצית הראשונה, זינקו ב-3% והגיעו לשיא של 1.37 מיליארד דולר כאשר בתקופה המקבילה אשתקד היא הכניסה 1.33 מיליארד דולר.
פורמולה גם דיווחה שהרווח התפעולי ברבעון השני, זינק ב-8.4% לעומת 60 מיליון דולר ברבעון השני אשתקד, כעת הוא הגיע והגיע לסכום כולל 65 מיליון דולר. גם במהלך המחצית הראשונה של השנה הרווח התפעולי עלה, אך כעת הוא בעקבות עלייה של 5.7% הוא הגיע לסך 127.6 מיליון דולר.
הרווח הנקי אשר מיוחס לבעלי המניות, עלה במהלך הרבעון השני ב-10.7% והוא עמד על סכום ברבעון השני של 2024 עלה בכ-10.7% לשיא של כ-18.8 מיליון. בחציון הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עלה ב-10.1% לסך של כ-36 מיליון דולר.
גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר: "קבוצת פורמולה ממשיכה להפגין בעקביות תוצאות חזקות ומדווחת על הכנסות שיא לרבעון השני של 2024. הרווח התפעולי עלה בכ-8.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ובכ-3.9% ביחס לרבעון הקודם והסתכם בכ-65 מיליון דולר ברבעון ולכ-127.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. אנו ממשיכים למקד את מאמצינו בחיזוק מעמד חברות הקבוצה כמובילות שוק בתחומן, תוך שמירה על הרף הגבוה של החדשנות, המקצועיות והגמישות אשר מאפיינים אותנו. תוצאות חזקות אלו מהוות עדות ליסודות האיתנים של הקבוצה, ולתפקידנו המרכזי באסטרטגיית הצמיחה של לקוחותינו בכל אחד מן התחומים בהם אנו פועלים".
ברנשטיין, המשיך ואמר כי: "תחומי הפעילות הרבים והמגוונים שלנו, יחד עם התנהלות עסקית גמישה ואחראית, מסייעים לנו לפעול בהצלחה רבה ואף להמשיך לצמוח גם בזמן שאנו נמצאים בסערה של שינויים כלכליים וגיאו פוליטיים, כעין אלו שאנו חווים היום. מדנית ישראל מצויה באחת התקופות המורכבות והמאתגרות בתולדותיה המאופיינת בחוסר ודאות לגבי המשכה והשלכותיה. עם זאת, המיצוב המוביל של חברות הקבוצה, החוסן הפיננסי שלהן ותזרים המזומנים הגבוה אותו הן מייצרות, מאפשרים לנו להמשיך ולהשקיע בצמיחה עתידית גם בתקופות סוערות של אתגרים כלכליים, פוליטיים וביטחוניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה