השוק

קבוצת עזריאלי הרוויחה 413 מיליון שקל ברבעון: עליה ב-NOI

קבוצת עזריאלי מפרסמת את תוצאות הרבעון השני לשנת 2024: הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון לכ-156 מיליון שקל לעומת כ-418 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "אנו מסכמים רבעון טוב נוסף עם המשך עליה ב-NOI מנכסים זהים וצמיחה דו ספרתית ב-FFO שרשם שיא רבעוני"
מערכת ice | 
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן)
על פי דו"חות קבוצות עזריאלי שפורסמו היום (שני), רווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון לכ-156 מיליון שקל לעומת כ-418 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נובעת מרווחי שערוך של כ-491 מיליון שקל אשר נרשמו ברבעון המקביל אשתקד לעומת כ-65 מיליון שקל ברבעון הנוכחי.
הרווח הכולל הסתכם ברבעון לכ-413 מיליון שקל לעומת כ-512 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור התפוסה הממוצע (בנטרול נכסים באכלוס) במגזר הקניונים עמד על 99%, במגזר המשרדים בישראל עמד על 98%, ובדיור המוגן עמד על 97%. הפדיונות ברבעון השני עלו ב -10% לעומת רבעון מקביל אשתקד, וב-8% בתקופה שבין מרץ ליוני לעומת תקופה מקבילה אשתקד. בחודש יולי עלו הפדיונות ב-14% לעומת יולי 2023. 

לקבוצה מזומנים, פיקדונות והשקעות לטווח קצר בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל. יחד עם מניות בנק לאומי, סך המזומנים ושווה המזומנים וני"ע סחירים של הקבוצה הינו בהיקף של כ-2.5 מיליארד שקל. לאחר תאריך המאזן גייסה החברה למעלה מ-1.8 מיליארד שקל בהנפקת נע"מ, הרחבת סדרה ז' והנפקת סדרה חדשה (ט'). החוב נטו הסתכם בכ-20 מיליארד שקל, שווי נדל"ן להשקעה ונדל"ן להשקעה בהקמה הסתכם בכ-46.7 מיליארד שקל, יחס הון עצמי למאזן של כ-44%, ויחס חוב נטו למאזן של כ-38%. נכסים לא משועבדים בהיקף של כ-34 מיליארד שקל.
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "אנו מסכמים רבעון טוב נוסף עם המשך עליה ב-NOI מנכסים זהים וצמיחה דו ספרתית משמעותית ב-FFO שרשם שיא רבעוני. תוצאות אלו מבטאות היטב את עוצמתה של הקבוצה, נוכח התקופה המאתגרת במשק. הביזור העסקי, איכות הנכסים והניהול המוקפד שלנו מאפשרים את מיצוי הפוטנציאל, גם על רקע סביבה גיאופוליטית המתאפיינת בחוסר יציבות, המשך מצב מלחמה ואתגרי מאקרו לא פשוטים. הפעילות בתחום המשרדים ממשיכה להציג תוצאות טובות תוך שמירה על תפוסות גבוהות. אנו מזהים התעוררות מצד שוכרים פוטנציאלים ופועלים לממש את ההזדמנויות השונות. קניוני הקבוצה הציגו צמיחה בכל הפרמטרים והמשך עליה בפדיונות".
עוד הוסיף: "תחום ה-Data Centers ממשיך לצבור תאוצה ותרומתו לתוצאות גדלה באופן עקבי. התוצאות טרם כוללות חלק מהחוזים המשמעותיים עליהם חתמנו, אשר צפויים לתרום באופן משמעותי לביצועי הקבוצה כבר במהלך השנה הקרובה. אנו ממשיכים לאתר ולזהות הזדמנויות רבות בתחום זה, ופועלים במרץ למימושן. כקבוצה יזמית הנחושה לממש את אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלה, אנו ממשיכים בתנופת הייזום, וזאת על בסיס הבטחון הרב שלנו שהמשק הישראלי יצלח את אתגרי המציאות הנוכחית והאמונה בעוצמתה של הכלכלה המקומית בראייה עתידית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה