השוק

ריהאנה מאוכזבת? זאת ההחלטה הדרמטית שתשפיע על עסקיה

מנכ"לית מותג ההלבשה התחתונה של הזמרת המצליחה, תעבור לכהן כמנכ"לית חברת האופנה ויקטוריה'ס סיקרט. היא תחליף את מרטין ווטרס שהודח מתפקידו, ותשתכר לא פחות מ-1.2 מיליון דולר. בעקבות ההחלטה, מניית ויקטוריה'ס סיקרט זינקה ביותר מ-16% לאחר שרשמה עד כה נתונים עגומים לאורך השנה 
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום אינסטגרם/ ריהאנה)
מנכ"לית מותג ההלבשה התחתונה של ריהאנה, הילרי סופר, צפויה לעבור לשמש מנכ"לית חברת האופנה ויקטוריה'ס סיקרט. על פי דיווח סוכנות הידיעות בלומברג, סופר נשכרה על מנת שתוכל לחזק את נתוניה העסקיים של הקמעונאית. סופר בת ה-52 צפויה להחליף את מרטין ווטרס שהודח מתפקיד המנכ"ל והתפטר מדירקטוריון החברה. 
על פי הדיווח אמש (רביעי) סמנכ"ל הכספים של הרשת, ישמש מנכ"ל זמני עד להצטרפות סופר לחברה ב-9 בספטמבר. מניית ויקטוריה'ס סיקרט קפצה ב-16.4% במסחר בוול סטריט ביום רביעי. המניה ירדה ב-28% מתחילת השנה ועד לסגירת המסחר ביום שלישי. במרץ, מניות החברה צללו לאחר שסיפקה תחזית מכירות שנתית נמוכה מהציפיות.
 
החברה מתמודדת עם קשיים כבר שנים, על רקע היחלשות הביקוש למוצריה, תחרות גוברת מצד מותגי הלבשה תחתונה מצליחים כמו מותג סוואג' X פנטי של הזמרת ריהאנה, וטענות בדבר התנהגות לא נאותה במקום העבודה. סופר תהיה המנכ"ל השלישי של ויקטוריה סיקרט בתוך ארבע שנים.
החברה מסרה כי סופר תשתכר משכורת בסיס של 1.2 מיליון דולר ותקבל בונוס חתימה של מיליון דולר, וכן הכנסה נוספת מחבילת תמריצים שנתית של עד 2.1 מיליון דולר. כמו כן היא עשויה לקבל מענקי מניות בסך כ-13.5 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה