השוק

עשות נערכת לגידול משמעותי של הפעילות בגלל המלחמה; ההזמנות הוכפלו

במסגרת תוצאותיה הכספיות לרבעון השני, עדכנה החברה בשליטת קרן פימי כי צבר ההזמנות הוכפל במהלך השנה האחרונה. בגלל מלחמת "חרבות ברזל" החברה נערכת ל"הגדלה משמעותית של היקפי הפעילות מול משרד הביטחון"
מערכת ice | 
עשות אשקלון (צילום אגף דוברות וקשרי ציבור משרד הביטחון)
חברת עשות אשקלון שבשליטת קרן פימי מספקת חלקים ורכיבים קריטיים לתעשיות התעופה הצבאית והאזרחית ומעסיקה כ-440 עובדים בישראל ובארצות הברית. החברה פרסמה היום (חמישי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024 ומדווחת על עלייה משמעותית בצבר ההזמנות ועל המשך צמיחה בתחום התעופה לצד צפי לגידול משמעותי בפעילות בתחום הצבאי בשנים הקרובות.
צבר ההזמנות של החברה הוכפל במהלך השנה האחרונה, ועומד כיום על כמיליארד שקל. יחד עם ההזמנות הצפויות מהסכמי מסגרת, עומד צבר ההזמנות על כ-1.6 מיליארד שקל.
ברבעון השני של 2024, הציגה החברה עלייה של כ-13% ברווח הגולמי, שהגיע ל-19 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2023. הרווח התפעולי ברבעון עלה בכ-9% והגיע ל-12 מיליון שקל, בהשוואה ל-11 מיליון שקל אשתקד.

ההכנסות של עשות אשקלון במחצית הראשונה של 2024 הסתכמו בכ-185 מיליון שקל, גידול של כ-12% לעומת כ-166 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2023.
הרווח הגולמי של החברה במחצית הראשונה עלה בכ-17% והגיע לארבעים מיליון שקל, בהשוואה לכ-34 מיליון שקל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-26 מיליון שקל, עלייה של כ-14% בהשוואה ל-23 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2023. ה-EBITDA במחצית הראשונה של השנה עלה בכ-14% והסתכם בכ-33 מיליון שקל.
הרווח הנקי של עשות אשקלון במחצית הראשונה של 2024 עלה בכ-44% והסתכם בכ-26 מיליון שקל, לעומת כ-18 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-89 מיליון שקל.
אלי דמרי, מנכ"ל עשות: "אנו רואים עלייה בצבר ההזמנות של החברה במגזר הצבאי. בעקבות השפעות מלחמת ״חרבות ברזל״, החברה מקיימת דיונים רבים עם גורמים שונים בצה"ל ובמשרד הבטחון. במסגרת כך, החברה התבקשה להיערך להגדלה משמעותית של היקפי הפעילות מול משרד הבטחון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה