השוק

מקס סטוק מזנק ב-38% ברווח: כמה הכניס אורי מקס ב-2024?

מקס סטוק ממשיכה בתוצאות החזקות גם ברבעון השני של 2024 ומציגה  צמיחה דו-ספרתית בהכנסות וברווחים. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות במחצית הראשונה של שנת 2024 עלה בכ-38% לכ-51.7 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי לבעלי המניות בסך של כ-37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווח הנקי נבעה, כאמור, מהעלייה בהיקפי הפעילות של החברה ומהשיפור ברווחיות התפעולית
מערכת ice | 
אורי מקס מייסד מקס סטוק (צילום רמי זרנגר, מירו ממן, shutterstock)
רשת מקס סטוק פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024, המלמדות על רבעון נוסף עם צמיחה דו-ספרתית גבוהה בהכנסות בהשפעת גידול בכמות המבקרים, השפעה מיטיבה של עיתוי חג הפסח ומגידול של כ-13% בשטח המסחר במהלך השנה האחרונה כתוצאה מפתיחת סניפים חדשים. הגידול בהיקפי הפעילות השתקף גם בעלייה החדה בשורת הרווח, לאור המנוף התפעולי ושיפור בתנאי הסחר ועל אף עלייה מסויימת במחירי השילוח העולמיים.
ההכנסות ברבעון השני של שנת 2024 צמחו בכ-25% לכ-317 מיליון שקל, בהשוואה לכ-253 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מעלייה במכר חנויות זהות בשיעור של כ-15%, בעיקר כתוצאה מגידול במספר הלקוחות המבקרים בסניפים גם לאור עיתוי חג הפסח, לצד פתיחת סניפים חדשים.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השני של שנת 2024 עלה בכ-55% לכ-25.8 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי לבעלי המניות בסך של כ-16.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי נבעה, כאמור, מהעלייה בהיקפי הפעילות של החברה, מהשיפור ברווחיות התפעולית ומירידה בסך הוצאות המימון, נטו.
ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2024 צמחו בכ-18% לכ-630 מיליון שקל, בהשוואה לכ-532 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מעלייה במכר חנויות זהות בשיעור של כ-9% בהשפעת הגידול במספר הלקוחות המבקרים בסניפים והגידול בהיקף המכר העונתי בדגש על פורים ופסח, וכן מפתיחת סניפים חדשים.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות במחצית הראשונה של שנת 2024 עלה בכ-38% לכ-51.7 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי לבעלי המניות בסך של כ-37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווח הנקי נבעה, כאמור, מהעלייה בהיקפי הפעילות של החברה ומהשיפור ברווחיות התפעולית.
אורי מקס, מייסד ומנכ"ל מקס סטוק: "אנו מסכמים את הרבעון השני של שנה עם האצה של התוצאות החזקות, לרבות צמיחה דו ספרתית בהכנסות וברווחים, כאשר אנו פועלים כל העת במטרה לספק לצרכן את הצעת הערך הטובה ביותר ולהמשיך להרחיב את פריסת הסניפים שלנו בישראל. בתחילת חודש יוני פתחנו את המרלו"ג החדש שלנו, שצפוי לתמוך בצמיחת הפעילות של החברה ולתרום בעתיד לשיפור היעילות התפעולית. נמשיך לפעול לפיתוח והשבחה של הרשת, כאשר בראייה שלנו הצרכן תמיד במרכז. בתקופה מורכבת זו אנחנו ממשיכים להתפלל לחזרת כל חיילינו וחטופינו הביתה במהרה ובשלום ומאחלים לכל עם ישראל ימים של ביטחון ושקט".
לחברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-95 מיליון שקל. מנגד, לחברה חוב פיננסי בסך של כ-19 מיליון שקל. בהתאם לכך, לחברה מזומנים נטו בסך של כ-75 מיליון שקל. הונה העצמי של החברה עמד על כ-215 מיליון שקל, וזאת לאחר חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-60 מיליון שקל ששולם בחודש אפריל האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה