השוק

בזק בשינויים בצמרת: זו הבכירה הראשונה שעוזבת תחת המנכ"ל החדש

כחמישה חודשים אחרי המינוי של המנכ"ל החדש ניר דוד, בכירה ראשונה בחברה עוזבת. מדובר בנורית קנטור, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בבזק, שהייתה בעצמה מועמדת לתפקיד המנכ"ל, וכעת היא עוזבת כשנתיים בלבד אחרי שנכנסה לתפקיד
מערכת ice |  1
ניר דוד מנכ"ל בזק (צילום אלעד גוטמן)
דרמה בחברת בזק: כחמישה חודשים אחרי המינוי של המנכ"ל החדש ניר דוד, שהחליף בתפקיד את המנכ"ל הקודם רן גוראון אחרי שנתיים בלבד בתפקיד, בכירה ראשונה בחברה עוזבת.
על פי הפרסום היום (שני) ב"כלכליסט", נורית קנטור, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בבזק, שמה את המפתחות והחליטה לעזוב את תפקידה לאחר שנתיים בלבד. למעשה, קנטור התמודדה מול דוד על תפקיד מנכ"ל בזק, אך בסופו של דבר לא הצליחה לקבל את התפקיד, וכעת כאמור היא הודיעה שהיא עוזבת את החברה. אגב, קנטור הייתה נחשבת למקורבת מאוד למנכ"ל בזק הקודם, רן גוראון.
כידוע, ניר דוד בן ה-54, אשר שימש לפני כן  כמנהל החטיבה העסקית בבזק מאז אפריל 2020, שמונה לתפקיד על ידי מנכ"ל בזק הקודם, כשהחליף את קובי פז שנפטר לאחר מחלה קשה ונחשב למי שהוביל את האגף להישגים, הוא האיש שמונה כמנכ"ל בזק לפני כחמישה חודשים, וכעת כאמור זו העזיבה הראשונה של בכיר בחברה תחת ניהולו.
יש לציין כי הדירקטוריון בחר בניר דוד ללא כינוס של ועדת איתור וקבלת המלצותיה כמקובל בענף, בטח בחברות גדולות כמו בזק, כאשר תומר ראב"ד לבדו ערך את הראיונות למועמדים לתפקיד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומי המנכ״ל החדש??? קרעי מינה אותו?? (ל"ת)
    שרי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור