השוק

פיוניר רשמה זינוק של 16% בהכנסות - ורוכשת חברה מסינגפור

חברת הפינטק רוכשת את Skuad הסינגפורית תמורת 61 מיליון דולר במזומן. בדוחותיה לרבעון השני רשמה פיוניר רבעון שישי רצוף של צמיחה, שכלל הכנסות של 239.5 מיליון דולר, זינוק של 16% ביחס לאשתקד. מניית החברה עלתה ב-22%. למרות זאת, נרשמה ירידה דווקא בגזרת הרווח הנקי
מערכת ice | 
פיוניר (צילום shutterstock)
חברת Payoneer (פיוניר) הודיעה היום (רביעי) יחד עם פרסום דוחותיה לרבעון השני על רכישת חברת Skuad הסינגפורית, פלטפורמת HR ושכר עולמית שמסייעת לעסקים ברחבי העולם להגיע לטאלנט הטוב ביותר ביותר מ-160 מדינות. החברה נוסדה לפני כחמש שנים ותירכש תמורת 61 מיליון דולר במזומן.
לדברי החברה, הרכישה מקדמת את האסטרטגיה של פיוניר לתת שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים שפועלים בינלאומית. "לקוחות רבים של פיוניר כבר משתמשים בחשבונם עבור תשלומי שכר", נמסר. בדוחותיה לרבעון השני רשמה פיוניר רבעון שישי רצוף של צמיחה, שכלל הכנסות של 239.5 מיליון דולר, זינוק של 16% ביחס לאשתקד.
פיוניר רשמה צניחה חדה של 29% ברווח הנקי, שהגיע ברבעון ל-32.4 מיליון דולר. למרות זאת, בשל ההכרזות על עסקת הרכישה, מניית פיוניר קפצה בלא פחות מ-22%. החברה עדכנה גם את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לבין 920 ל-930 מיליון דולר. "אנו ממשיכים לחדש את היצע המוצרים שלנו, מאיצים את ההתפתחות של המערך הפיננסי שלנו וממשיכים לחזק את מעמדנו כשותף המועדף והמסור עבור עסקים קטנים ובינוניים", מסרה בי אורדונז, סמנכ"לית הכספים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה