השוק

אנלייט שוברת שיאים: ההכנסות ברבעון גדלו ב-61% ל-85 מיליון דולר

חברת אנלייט, אשר מפעילה פרויקטים של אנרגיה מתחדשת בישראל ובעולם הפכה לאחת החברות המובילות בתחום. החברה מסכמת את הרבעון השני של שנה כשהיא ממשיכה במגמת הצמיחה
מערכת ice | 
גלעד יעבץ (צילום אנלייט)
אנלייט אנרגיה מתחדשת בע"מ, מדווחת היום (רביעי), על התוצאות הכספיות עבור הרבעון השני של 2024. בזכות התפתחות פעילותה בישראל ובמספר פרויקטים בעולם, החברה מציגה רבעון מוצלח עם גידול של עשרות אחוזים במרבית הפרמטרים.
הכנסות החברה במהלך הרבעון השני של השנה הגיעו לסכום של 85 מיליון דולר,  גידול של 61% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי עומד על  58 מיליון דולר וגם הפעם נרשם גידול בהשוואה לשנה שעברה כשבמקרה הזה הוא עומד על 39%.
ברווח הנקי, החברה מציגה קיטון של 58% ביחס לנתון של 2023 כשהוא עומד על 9 מיליון דולר ברבעון. תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 56 מיליון דולר, גידול של 42% ביחס לרבעון השני של 2023.
החברה הציגה גם עלייה של 42% בהכנסות שלה במחצית הראשונה של 2024 שהוערכו ב-175 מיליון. בהמשך לתוצאות הפעילות המוצלחות שלה במהלך השנה אנלייט, החליטה להעלות את התחזיות שלה בנוגע להכנסות שלה ב-2024, כאשר על פי הפרטים שהיא פרסמה, היא מעריכה שהכנסות יהיו בטווח של 345-360 מיליון דולר בהשוואה לטווח של 335-360 מיליון דולר בתחזית הקודמת. העלאת התחזית ממחישה את הביטחון של הנהלת החברה בהמשך מגמת הביצועים החיובית והצמיחה האיתנה בפרמטרים השונים של הפעילות העסקית.
אחד המוקדים המרכזיים שהחברה פעלה בו במהלך הרבעון הוא פרויקט Tapolca בהונגריה בהספק ייצור של 60 מגה-וואט, אשר צפוי להגיע להפעלה מסחרית בהמשך השנה. בעקבות ההתפתחות המוצלחת בפרויקט אנלייט, צופה למחזר הון עצמי בסך של כ-234 מיליון דולר.
"אנו מרוצים מדוחות כספיים מצוינים, מעל התוכנית שלנו לרבעון. ההשקעה בארה״ב נושאת פרי, דרך השלמת ההקמה של פרויקט הדגל Atrisco, שיתחיל לתרום הכנסות מהותיות לפעילותנו בחודשים הקרובים", אומר גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט אנרגיה מתחדשת.
יעבץ, התייחס לפעילות החברה מעבר לים וציין כי: "המימון בארה״ב עם שמונה בנקים מהגדולים והיוקרתיים בארה״ב ובעולם, מוכיח את הבידול של אנלייט במקורות המימון ועלותו. אנו מאמינים שבתקופה הקרובה יהיו הזדמנויות רבות בשוק, ולכן היתרון בתחום המימון יהיה מהותי עבורנו".
יעבץ, סיכם את דבריו ואמר: "השווקים באירופה וישראל ממשיכים לצמוח ומהווים מכפיל כוח במקביל לפעילות הגוברת בארה״ב. אנחנו מאמינים שבזכות תשתיות הליבה שיצרנו, יחד עם הבידול ביכולת המימון והביצוע בכל תנאי השוק, נמשיך להראות גידול מהיר, במרווחים טובים, גם בתקופות הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה