השוק

בהיקף של 80 מיליון שקל: אנלייט בהסכם מכירות חדש

חברת אנלייט ומניבים קרן הריט, מודיעות כי חתמו על הסכם למכירת חשמל לתקופה של 10 שנים, בסכום מוערך של כ-80 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט אנלייט ברמת הגולן (צילום יהודה ויינברג)
חברת אנלייט, ומניבים קרן הריט החדשה המשקיעה בנדל"ן מניב, הודיעו היום (שני) כי חתמו על הסכם למכירת חשמל לתקופה של 10 שנים לרבות תעודות ירוקות. הסך הכספי הכולל לתקופת ההסכם מוערך בכ-80 מיליון שקל וכן אפשרות לגידול בהיקף הצריכה לאורך תקופת ההסכם. 
ההסכם נחתם על רקע התקנות לאסדרת השוק במשק החשמל הישראלי, המאפשרות ליצרני חשמל מאנרגיות מתחדשות ולצרכני חשמל גדולים להתקשר ביניהם בהסכמים ישירים, דבר אשר צפוי להאיץ את מעבר המשק הישראלי לאנרגיה ירוקה. בכך מצטרפת מניבים לשחקניות מובילות במשק שכבר נמצאות בהסכמים מול אנלייט לרכישת חשמל ירוק, ביניהן, ביג מרכזי קניות, מגה-אור, סודה סטרים, אמדוקס, ואפלייד מטיריאלס. 
ההסכם יאפשר למניבים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית בנכסיה באמצעות מעבר לצריכת חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשים וממצב אותה כאחת מחברות הנדל"ן הרוכשות חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשים. ההסכם מול אנלייט תואם את אסטרטגיית החברה לקידום עקרונות ESG הכוללת כבר היום שימוש במערכות פוטו-וולטאיות בחלק מנכסי הקרן, חידוש ושדרוג מערכות החוסכות באנרגיה, פריסה של עמדות הטענה לרכבים חשמליים, מחזור קרטונים, סוללות ופסולת אלקטרונית, ועוד.
גלעד פלד, מנכ"ל אנלייט MENA: "ההסכם מהווה נדבך חשוב נוסף בפיתוח יכולתה של אנלייט לספק חשמל בישראל ללקוחות מסחריים גדולים בהסכמים ארוכי טווח. מאז פתיחת השוק לתחרות, אנו מבחינים בביקוש גבוה לחשמל ירוק בקרב החברות המובילות במשק. מניבים הינה צרכנית גדולה של אנרגיה בישראל, והיא צפויה ליהנות מהיתרונות של אסדרת השוק על ידי הוזלת תשלום החשמל. אנלייט יודעת היום לייצר חבילת "טיילור מייד" על פי צרכי הלקוח, ובין היתר בהתאמה לשעות פעילות הלקוח והצריכה שלו בדרך המאפשרת לה למכור חשמל במחירים תחרותיים ועדיין ליהנות מרווחיות משמעותית."

עופר אברם, מנכ"ל מניבים קרן הריט החדשה: "ההסכם עם אנלייט צפוי לקדם שימוש באנרגיה ירוקה בנכסי הקרן המשתרעים על פני כ-100 אלף מ"ר, לרבות פוטנציאל לגידול וצמיחה בקשר עם נכסים קיימים ועתידיים של מניבים וכן מבטא את מחויבותנו להפחתת טביעת הרגל הפחמנית בנכסי הקרן. לצד הערך הסביבתי המשמעותי, אנו צופים משמעותי בעלויות חשמל שייפרסו על פני 10 שנים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה