השוק

אחרי המהפך הגדול: זו חברת הביומד שחתמה על הסכם הפצה ענקי

אחרי מינוי מנכ"ל חדש בשנה שעברה והתאוששות מרשימה, בריינסוויי הישראלית, שפיתחה ומשווקת מוצר טכנולוגי לטיפול במחלות פסיכיאטריות ונוירולוגיות, היתה בעיצמו של משבר. היום היא מודיעה שחתמה על הסכם הפצה רב שנתי בקנדה
מערכת ice | 
שירותי בריאות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הביומד בריינסווי מרחיבה את הנוכחות הגלובלית שלה עם חתימת הסכם הפצה בקנדה למוצר הדגל שלה Deep TMS, קסדה לטיפול במחלות פסיכיאטריות ונוירולוגיות באמצעות גירוי מגנטי של המוח. 
החברה הוקמה בשנת 2003, הונפקה בבורסה בתל אביב ב-2006 ובנאסד"ק ב-2019, אך רשמה הפסד של מאתיים אלף דולר ברבעון השלישי של 2023 מה שהוביל למינוי של מנכ"ל חדש בפברואר השנה ולשינוי באסטרגיית המכירות של החברה.
כחלק משינוי הגישה, בחברה הודיעו כי חתמו על הסכם הפצה בלעדי ורב שנתי ל- Deep TMS עם מפיץ ייחודי המשרת הן את המחלקות הקריטיות בבתי החולים והן את שירותי הבריאות. "קנדה חווה משבר משמעותי בתחום בריאות הנפש עם חסם קריטי העומד בפני המטופלים", מסר מנכ"ל החברה הדר לוי. "אחד מכל שני קנדים סבלו או סובלים ממחלת נפש עד הגיעם לגיל 40, ורק מחצית מהקנדים שחווים אירוע של דיכאון קליני זוכים לטיפול הולם. אנו רואים ב-Deep TMS אפשרות טיפול חדשנית ומצפים להביא את הבשורה לכמה שיותר חולים בקנדה ומחוצה לה."
ההסכם כולל כמות מינימום להזמנות שצפויה לגדול בהתמדה לאורך כמה שנים, החל מ-11 מערכות  Deep TMS שיוזמנו כבר במהלך 2024.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה