דיגיטל וטק

הבכירים שעוזבים והחזית מול אילון מאסק. מה קורה ב-OpenAI?

עם עזיבתו של ג'ון שולמן, נותרו רק שלושה מתוך 11 המייסדים המקוריים של OpenAI: המנכ"ל סם אלטמן, גרג ברוקמן, וויצ'ך זרמבה. ברוקמן הודיע שייצא לחופשה עד סוף השנה
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
ג'ון שולמן, אחד ממייסדי ענקית הבינה המלאכותית OpenAI, עזב את החברה כדי להצטרף לסטרטאפ המתחרה אנתרופיק. "קיבלתי את ההחלטה הקשה לעזוב את OpenAI", כתב שולמן בפוסט ברשת החברתית X. 
למרות מחלוקות מתמשכות סביב הגישה של OpenAI למחקר בטיחות בינה מלאכותית, שולמן הדגיש כי החלטתו לעזוב לא נבעה מחוסר תמיכה מהחברה: "הבחירה הזו נובעת מהרצון להתחיל פרק חדש בקריירה שלי שבו אוכל לחזור לעבודה טכנית מעשית", כתב. "...החלטתי לחתור למטרה זו באנתרופיק...ההחלטה שלי היא אישית ומבוססת על האופן שבו אני רוצה למקד את מאמציי בשלב הבא של הקריירה שלי".
"הצטרפתי ל-OpenAI לפני כמעט תשע שנים כחלק מצוות ההקמה לאחר הלימודים. זו החברה הראשונה והיחידה שבה עבדתי אי פעם", הוא הוסיף. "אני גאה במה שכולנו השגנו יחד ב-OpenAI; בניית חברה יוצאת דופן וחסרת תקדים עם ייעוד לתועלת הציבור".
הנשיא ואחד המייסדים גרג ברוקמן אישר כי ייצא לחופשה מורחבת עד סוף השנה כדי להירגע ולטעון מצברים. "אני לוקח שבתון עד סוף השנה לראשונה להירגע מאז שייסדתי את OpenAI לפני תשע שנים", כתב בפוסט ברשת החברתית X. ברוקמן לא נתן שום אינדיקציה שהוא מתכוון לפרוש מתפקידו כנשיא החברה לאור גל העזיבות האחרון.

בנוסף, המלחמה של OpenAI מול אילון מאסק רחוקה מסיום: המיליארדר הגיש תביעה חדשה נגד החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה