השוק

ענקית ההשקעות האמריקאית Leverage Shares מדביקה מחיר יעד חדש לאפל

אפל פרסמה בשבוע שעבר את הדוחות הכספיים שלה והנתונים היו לא רעים בכלל; האנליסטים הספיקו בימים האחרונים לנתח את מצבה של החברה ואיך נומר את זה בעדינות - הם אופטימיים
ניצן כהן | 
בינה מלאכותית אפל (צילום Shutterstock)
אפל פרסמה בשבוע שעבר את הדוחות לרבעון השני של השנה ואלה היו דוחות לא רעים בכלל. למרות ההתנהגות של המניה בימים האחרונים האנליסטים שומרים על אופטימיות בכל הנוגע לביצועים של המניה ומכאן יש חשיבות לראות כיצד ויולטה טודורובה אנליסטית מחקר בענקית ההשקעות Leverage Shares רואה את הדברים.
השורה התחתונה של טודורובה היא כי למרות תוצאה חזקה ברבעון השלישי והכנסות שיא, בהתחשב בעלייה של 33% במחיר המניה מאז אפריל, תגובת השוק בטווח הקצר עשויה להיות מאופקת. ״עם זאת, בטווח הארוך, אנו מצפים ש-Apple Intelligence תגביר את מכירות האייפון ברבעון הרביעי ואל תוך 2025, ואנו רואים שרמות מחירים עד 260 דולר ניתנות להשגה בקלות בשישה עד שנים עשר החודשים הבאים״ היא כותבת ללקוחות הבית וזה נתון מעניין.
נזכיר כי מעבר לצמיחה ה״רגילה״ של החברה בתחומי השירותים וכן הלאה, אנחנו נותרים עם תעלומת שילוב ה-ai במוצרים של חברה כשכאן כותבת טודורובה כי השקה מוצלחת של השירות הזה אי שם בחודש ספטמבר תעודד את הלקוחות של אפל לשדרג את המכשירים המיושנים יותר לאייפון 16 וזה נתון חשוב מאוד שכן הפעילות של החברה בסין היא תעלומה.
האייפון נותר העסק המשמעותי ביותר של אפל, ותורם 46% מהמכירות של החברה ברבעון. ״עם זאת, הכנסות האייפון רשמו ירידה קלה של 1% בהשוואה להכנסות בשנה שעברה, והסתכמו ב-39.30 מיליארד דולר, אך עדיין היו גבוהות מהתחזיות שצפו 38.81 מיליארד דולר.
״סין היא השוק השלישי בגודלו של אפל והמכירות באזור ירדו ב-6% ל-14.72 מיליארד דולר, בשיפור משמעותי לעומת הירידה של 8.1% ברבעון השני. החברה הוזילה כמה מדגמי האייפון שלה מכיוון שהיא התמודדה עם תחרות עזה מצד מותגים מקומיים כמו Huawei, שמציעים סמארטפונים זולים בהרבה ושוחקים את נתח השוק של אפל באזור.
אפל מתכוננת להשיק את תוכנת Apple Intelligence המופעלת על ידי טכנולוגיית AI גנרטיבית, בספטמבר. תוכנה זו תהיה תואמת לאייפון 15 פרו ודגמים חדשים יותר, ועשויה להוביל למחזור שדרוג משמעותי עבור סדרת האייפון 16״ מסיימת טודורובה את הניתוח של למניית אפל, כפי שהועברה ללקוחות ענקית ההשקעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה