השוק

רמי לוי מבטל את הטיסות: ישראייר בבשורות מדאיגות

הטיסות של חברת התעופה בבעלות איש העסקים הפסיקה את הטיסות בקו אילת - נתב"ג בשני הכיוונים וגם הטיסה של הבוקר נדחתה, החברה גם ביטלה הבוקר שתי טיסות לבטומי וטיסה אחת לפאפוס
מערכת ice |  3
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
חברת התעופה ישראייר, בבעלות איש העסקים רמי לוי ביטלה אמש את טיסותיה הערב בקו אילת - נתב"ג בשני הכיוונים וגם הטיסה של הבוקר (ראשון) בוטלה, אך מסתבר כי ישראייר גם ביטלה הבוקר שתי טיסות לבטומי וטיסה אחת לפאפוס.
כזכור, רק אמש משרד התחבורה ורשות שדות התעופה הוציאו הודעה משותפת על פיה: "אנו שבים ומזכירים כי אף שהמצב הבטחוני מאפשר טיסות מישראל ולישראל, חלק מחברות התעופה הזרות החליטו להשהות ו/או לצמצם חלק מטיסותיהן לישראל, מסיבות פנימיות שלהן. 

עוד נמסר מטעם שני המשרדים: "על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי לאור זאת יתכנו קשיים או עיכובים בחזרתם ארצה. נוכח שינויים אלו, על הנוסעים לעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם".
רמי לוי וישראייר, חברת התעופה בבעלותו, נערכים לכל תרחיש.  בסיס מיוחד למטוסים בחכירה רטובה הוקם בקפריסין. על פי מכתב של אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר לעובדי החברה, שכרגע ממשיכה בפעילות השוטפת חרף האיומים מאיראן ולבנון.
סירקיס הסביר במכתב: "עומד בפנינו אתגר משמעותי ביותר. עלינו להבטיח רציפות תפעולית וטיסתית בימים הבאים. ערכנו ועדכנו את תהליך ניהול הסיכונים. גיוס המילואים מתחדש, ואנו נדרש לעבוד יותר בכדי לקיים את לוח הטיסות השאפתני שלנו לחודש אוגוסט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תסגור הכל
    שמיל 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא צריך מטוסים מספיק עגבניות
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי. יש בעייה או אין בעייה?
    שולי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כותרת מפוצצת ובפנים אין כלום… איזה קשיים? לפי הכתבה הם ממשיכים בפעילות השוטפת…
    סגור
  • בשורה מדאיגה לצרכנים שרכשו כרטיסים (ל"ת)
    הבנת, ברוך? 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור