השוק

אחרי דוחות טבע - זה מה שחושבים האנליסטים | כל הפרטים

טבע פרסמה את הדוחות לרבעון השני של השנה ואלה היו דוחות טובים; במקביל העלתה החברה את התחזיות לשנה כולה; האנליסטית סבינה לוי מלידר שוקי הון בתגובה לדוחות מעלה את מחיר היעד של המניה | כל הפרטים
ניצן כהן | 
מנכל טבע ריצארד פרנסיס (צילום סיוון פרג)
טבע פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה והנתונים היו טובים מהתחזיות. האנליסטית סבינה לוי מבית ההשקעות לידר שוקי הון ניתחה את הדוח והעלתה את מחיר היעד של המניה.
"ההנהלה החדשה של טבע ממשיכה לספק את הסחורה, הן מבחינת הביצועים, והן במתן אופטימיות לגבי העתיד, כאשר חשוב לציין, כי השיפור בביצועים הינו רוחבי, ובא לידי ביטוי בכל מגזרי הפעילות של החברה. התוצאות הטובות, בשילוב עם העלאת התחזית וצפי להמשך מומנטום חיובי בעסקי הליבה, תורמים לרמת הביטחון שלנו בנוגע לביצועים של טבע בשנים הקרובות.
"אנו בדעה, כי המשך סביבה עסקית תומכת בתחום הגנריקה, בשילוב עם גדלת פורטפוליו מוצרים גנריים מורכבים והמשך ההתרחבות בתחום הביוסימילרס יספקו רוח גבית לתוצאות הסגמנט בשנים הקרובות.
"כמו כן, אנו מעודדים מהבהרות הנהלת החברה בנוגע לשקלול ההשלכות האפשרויות של המו"מ מול Medicare על ההכנסות ממכירת Austedo ב-2027 ואילך, כאשר הבשלת הצבר עשויה לתרום לפיזור והגדלת הגיוון העסקי. נציין, כי המודל שלנו לא מביא בחשבון את התרומה הפוטנציאלית של הצבר לתוצאות.
"אנו בדעה, כי המשך מגמת השיפור בפעילות הקיימת לצד הורדת המינוף וחיזוק המאזן, יאפשרו להפנות משאבים רבים יותר למהלכי פיתוח עסקי ויצירת מנועי צמיחה חדשים" כותבת בירן ללקוחות בית ההשקעות.
באשר למניה היא כותבת "אנו מתרשמים לחיוב מהביצועים של החברה ברבעונים האחרונים ומהתפתחויות בנוגע לצבר, לרבות האצת תהליכי הפיתוח והקדמת לוחות הזמנים לפרסום התוצאות. כמו כן, אנו בדעה, כי יישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה יתרום להמשך מומנטום חיובי בתוצאות בשנים הקרובות, כאשר פרסום התוצאות של Olanzapine LAI ו- Duvakitug במחצית השנייה של השנה לצד התפתחויות אפשריות בנוגע למימוש API, עשויים להוות קטליזטור חיובי לשווי כבר בעתיד הקרוב.
"לאור האמור, אנו ממשיכים להמליץ על המניה בתשואת יתר, ומעלים את מחיר היעד שלנו מ-18 דולר ל-23 דולר, על רקע ביצועים טובים ביחס לצפי, האצת תוכניות הפיתוח וההוכחה בנוגע ליכולות של ההנהלה החדשה לחולל שינוי בעסקי החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה