השוק

אודיוקודס מסכמת רבעון עם עלייה בהכנסות וחלוקת דיבידנד

חברת אודיוקודס פרסמה את דו"ח הרבעון השני לשנה הנוכחית בו היא מציגה עלייה מתונה של 0.5% בהכנסות. נשיא החברה אדלרסברג: "תוצאות חזקות לרבעון השני של 2024"
מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
חברת אודיוקודס דיווחה על תוצאות הרבעון השני של שנת 2024 והכריזה על חלוקת דיבידנד חצי שנתי בסכום של 18 סנט למניה. ההכנסות הרבעוניות של החברה הסתכמו ב-60.3 מיליון דולר, גידול של 0.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
 אודיוקודס הודיעה שבידה מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח קצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך בהיקף של 93.7 מיליון דולר, לעומת 106.7 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2023.
הירידה בהיקף מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח קצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך נבעה מהשימוש במזומן להמשך רכישת מניותיה הרגילות של החברה במסגרת תכנית רכישת המניות שלה, מתשלום דיבידנד במהלך רבעון הראשון של שנת 2024 ומרכישות רכוש קבוע עבור שיפורים במושכר של מטה החברה החדש בישראל בקיזוז, בחלקו, ממזומן מפעילות שוטפת.
"אני שמח לדווח על תוצאות חזקות לרבעון השני של 2024, עם צמיחה חיובית במכירות זה הרבעון השני ברציפות, והמשך התנופה בעסקי Microsoft ופתרונות ה- Conversational AI לצד גידול בעסקי ה-Legacy המסורתיים," אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה