השוק

הרחבת המערכות לאיתור כטב"מים: השקעה של מיליוני שקלים

חברת עין שלישית ממשיכה להרחיב את פרוטפוליו המערכות לאיתור כטב"מים: מדווחת על השלמת פיתוח ואספקת מערכות לגילוי רחפנים עבור מדינה החברה בארגון נאט"ו תמורת 3 מיליון ש"ח 
מערכת ice |  2
כטבמ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
חברת עין שלישית מערכות בע"מ, המפתחת מערכות אלקטרואופטיות המשלבות יכולות בינה מלאכותית, מדווחת על השלמת מסירה של מערכות ראשונות לאיתור רחפנים וכן הדרכה ללקוח שהינו מדינה זרה החברה בארגון נאט"ו, בתמורה לסך של כ 3 מיליון שקל. 
המערכות, המיועדות לאיתור רחפנים, מבוססות על ליבת הטכנולוגיה של עין שלישית ופותחו במשך שלוש שנים, תוך השקעת משאבים משמעותיים מצד החברה. 
מנכ"ל עין שלישית, ליאור סגל, מסר: "הלקוח הביע את שביעות רצונו מהמערכות החדשות ואנו מעריכים כי ללקוח חדש זה פוטנציאל עסקי רב להמשך מכירות והרחבת שיתוף הפעולה העסקי עם עין שלישית, באותה מדינה."  
כזכור, בתחילת חודש יולי דיווחה עין שלישית על הזמנה מחייבת בהיקף של 5 מיליון שקל מלקוח ביטחוני קיים לתקצוב פעילות פילוח ואספקה ראשונה של מערכות בעלות יכולות אחיזת שטח המותקנות על גבי כלי טיס בלתי מאוישים. בנוסף, דיווחה עין שלישית במהלך חודש יוני על עסקה מהותית מלקוח ביטחוני בהיקף של 19 מיליון שקל אשר מעניקה ללקוח אפשרות לבצע הזמנות נוספות בהיקף של כ-22 מיליון שקל נוספים לתקופה של 3 שנים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בסוף יגיע לאירן וחיזבאלה ,למה,למכור
    תמכרו לצהל 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז איך לא משתשים בפיתוח נגד החיזבלה בצפון ? איך יתכן שאין לישראל מערכת כזו ?
    סגור
  • 1.
    עין 3
    אלי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד,גאווה לכל ישראלי.
    סגור