השוק

נאוויטס מתקרבת לתחילת ההפקה בפרויקט ששנדואה

שותפות הנפט נאוויטס של גדעון תדמור הודיעה היום על לוחות זמנים שמקרבים את תחילת ההפקה בפרויקט שננדואה שהוא פרויקט קידוחי נפט משמעותיים במפרץ מקסיקו; העברת מתקן ההפקה הצף תתחיל בחודש דצמבר הקרוב
ניצן כהן | 
גדעון תדמור (צילום יחצ, pixabay)
שותפות הנפט נאוויטס של גדעון תדמור עדכנה את המשקיעים על התקדמות בפרוייקט שננדואה שהוא פרוייקט מרכזי ומשמעותי לקידוחי נפט במפרץ מקסיקו. למעשה השותפות תתחיל לשנע את מתקן הקידוח הצף בחודש דצמבר כשתחילת ההפקה מתוכננת לאמצע השנה הבאה.
תחילת ההפקה מפרויקט שננדואה (430 מיליון חביות), עם הכנסות שנתיות של כ-1.1 מיליארד דולר לנאוויטס, צפויה להתחיל במהלך הרבעון השני של שנת 2025. עם השלמת הפיתוח, פרויקט שננדואה צפוי להפיק כ-80,000 אלף חביות ביום מ-4 בארות ההפקה, שיחוברו למתקן ההפקה הצף. הנפט והגז יטופלו במתקן ההפקה ולאחר מכן יוזרמו אל החוף דרך צינורות יצוא של נפט וגז, אשר יחוברו לצינורות הולכה קיימים.
לפני כחודש עדכנה נאוויטס על ההשלמה המוצלחת של הקידוח ה-4 והאחרון בפרויקט שננדואה, עם הגעה לעומק הקידוח הסופי. כעת, אניית הקידוחים המתקדמת Transocean deepwater Atlas עוסקת בביצוע עבודות ההשלמה של ארבעת קידוחי הפיתוח של שננדואה והכנתם לתחילת הפקה מסחרית.
יו"ר נאוויטס גדעון תדמור: " לאחר ההשלמה המוצלחת של כל ארבעת קידוחי הפיתוח, הביצוע המוצלח של הנפת וחיבור החלק העליון לבסיס מתקן הטיפול והפקה, מהווה אף הוא התקדמות משמעותית בפיתוח הפרויקט ואבן דרך חשובה לקראת השטתו בדצמבר הקרוב למפרץ מקסיקו, ארהב".  
פרויקט שננדואה הוא פרויקט הדגל של נאוויטס, שצפוי לייצר לה הכנסות של כ-1.1 מיליארד דולר במהלך שנת ההפקה המלאה הראשונה. פיתוח המאגר הסמוך מוניומנט, בו אף שותפה נאוויטס, יתבסס גם הוא על פלטפורמת ההפקה של שננדואה, שתהפך ל-HUB  אזורי, המספק שירותי טיפול לנפט מתגליות נפט קיימות ועתידיות באזור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה