השוק

אבי לוי בעסקת ענק: זה הפרויקט שרכש בשווי 230 מיליון שקל

דלק נכסים, החברה שבשליטתו של אבי לוי, רוכשת מקבוצת שפונדר פדלון 50% מפרויקט מסחרי שכונתי מניב בכפר יונה לפי שווי של כ-175 מיליון שקל. המוכרות צופות כי ה-NOI השנתי צפוי להגיע לסך של כ-17-18 מיליון שקל שישקפו שווי של כ-230 מיליון שקל
מערכת ice |  1
אבי לוי, יו"ר דלק ישראל (צילום pexels, יחצ)
דלק נכסים, חברה פרטית העוסקת בניהול, השכרה, השבחה, רכישה וייזום של נדל"ן מניב בישראל, חברת הבת של להב אל.אר שנמצאת בשליטתו של איש העסקים אבי לוי, ממשיכה לצמוח והודיעה היום (שני) כי היא רוכשת מקבוצת שפונדר פדלון 50% מפרויקט מסחרי שכונתי מניב בכפר יונה לפי שווי של כ-175 מיליון שקל.
העסקה מגלמת תשואת NOI של כ-8% ותשואה להון העצמי של כ-13.6%. המוכרות צופות כי ה-NOI השנתי צפוי להגיע לסך של כ-17-18 מיליון שקל שישקפו שווי של כ-230 מיליון שקל לפרויקט. NOI כיום בהפעלה כ- 14 מיליון שקל לשנה.
הפרויקט - טריו שרונה, כולל שתי קומות מסחר בהיקף של כ-10,000 מ"ר וכ-300 חניות. תמהיל השוכרים מגוון וכולל את תלם מרקט (סופרמרקט), BE פארם, זול סטוק, ארקפה, מסעדת רפאלו, ליפט (חדר כושר), משחקיה ושוכרים נוספים משרתי צורכי אוכלוסייה.
המרכז המסחרי מהווה חלק מקומפלקס בערוב שימושים הכולל בנוסף בניין מגורים של 54 יח"ד וכן שלוש קומות משרדים בשטח של כ-2,500 מ"ר אשר לא כלולים בעסקה, ונמכרו לצדדים שלישיים (יחידות המשרדים נמכרו למשתמשים סופיים).
הפרויקט ממוקם בשכונת שרונה המתפתחת והמבוקשת בכפר יונה הנמצאת במיקום ייחודי בקרבת כביש 6 וכביש 4. הפרויקט נמצא בשלבי הקמה, עם צפי סיום בתוך 24 חודשים. את חברת דלק נכסים ייצגו בעסקה עו''ד יגאל דורון ויונית גוב ושיר מן ממשרד AYR - עמר רייטר ז'אן  שוכטוביץ ושות'. את קבוצת שפונדר פדלון ייצגו בעסקה עוה"ד רותם בלושטיין וקובי אורן משרד עורכי הדין קובי אורן.
פליקס שופמן, מנכ"ל דלק נכסים, מסר: "במסגרת המדיניות והאסטרטגיה של החברה לפיתוח מרכזי קניות שכונתיים, ולאחר זיהוי וניתוח הפוטנציאל הנדל"ני הקיים במרכז השכונה החדשה בכפר יונה, ניתוח איכות השוכרים המשרתים את צורכי האוכלוסייה ופוטנציאל השבחה וצמיחה וכן השותפות עם שפונדר פדלון החליטה החברה להיכנס לפרויקט הנ"ל".
רועי פדלון, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון, הוסיף: "אנו רואים בחברת דלק נכסים שותף אסטרטגי עם ניסיון מוכח בניהול קניונים ומרכזי קניות. כבר היום פרויקט טריו שרונה הוא סיפור הצלחה עם חוזים חתומים בהיקף של 70% מכלל הפרויקט ביניהם חברות בולטות במשק המהוות עוגנים מסחריים בולטים לפרויקט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבי מצוין
    חביב 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להב מצוינת מחזק פוזיציה
    סגור