השוק

חברת סקרין פוסט פרודקשן מגייסת עובדים: אלו הדרישות

חברת Screen Post Productions מודיעה על צמיחה והתרחבות משמעותית, הוספת 18 עובדים ועובדות לשני סניפיה 
מערכת ice | 
גיוס עובדים-אילוסטרציה (צילום freepik)
Screen Post Productions, מהגדולות והמובילות בתחום הפוסט פרודקשן בישראל, מכריזה על גיוס משמעותי של עובדים חדשים במהלך 2024. החברה מתכננת להוסיף 18 עובדים ועובדות לשני סניפיה, שיצטרפו ל-45 עובדי החברה כיום. 
Screen Post Productions מספקת שירותי פוסט פרודקשן לחברות ההפקה והמפרסמים הגדולים במשק, בהם: YES, פרטנר, שטראוס, סמסונג, האגיס, מכבי, תנובה, אוסם, בנק לאומי, לוריאל, המשביר לצרכן, קבוצת מאיר, איקאה, טבע, ETORO, משרד הביטחון ועוד מותגים מובילים. בין משרדי הפרסום שמקבלים שירותים מהחברה נמנים מקאן, קבוצת פובליסיס, אדלר חומסקי, ענבר מרחב ועוד.
החברה מחפשת עובדים חדשים בעלי ידע וניסיון בתחומים הבאים: AI עם דגש וחיבור לוידאו, מושן דייזיינרים והפקה. גיוס זה מתבצע במסגרת תוכנית התרחבות אסטרטגית גם בארץ וגם לשוק הגלובלי על רקע ביקושים גדולים בשוק הפוסט פרודקשן.
פנינה שגב מנהלת Screen Post Productions בני ברק: "בחודשים האחרונים כל תעשיית הפוסט פרודקשן בישראל חווה צמיחה ותנופה משמעותיים. גיוס של צוות מוכשר, מגוון ומקצועי הוא המפתח להצלחת החברה בתקופה של התרחבות. אנו מחפשות אנשי ונשות מקצוע בעלי ערכים וכישורים שונים שיסייעו לנו לחדור לשווקים חדשים, לצמוח עסקית ולהיות שותפים לבניית תרבות חברתית מגוונת ומרתקת."אפרת אור (סיסי), מנהלת  Screen Post Productions רמת החייל: "עבור טאלנטים בתחום, זו ההזדמנות להצטרף לצוות מוביל בתעשיית הפוסט פרודקשן ולהיות חלק מהעתיד של תחום זה. אם יש לכם את הכישורים הנדרשים ואת התשוקה ליצירתיות וחדשנות, Screen Post Productions היא המקום בשבילכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה