השוק

המהפכה החשמלית ב-LG נמשכת: זה הפרויקט הבינלאומי החדש שלה

בצל משבר האקלים והשפעתו השלילית על מדינות בכל רחבי הגלובוס, ענקית מוצרי החשמל LG, מכריזה על שותפות בינלאומית חדשה לפיתוח משאבות חום בעלות ביצועים גבוהים בקור קיצוני
מערכת ice | 
שיתוף הפעולה החדש של LG (צילום LG)
LG Electronics, מקימה משולש מו"פ כלל-עולמי המקשר את צפון אמריקה, אירופה ואסיה במגמה לקדם פיתוח דור חדש של משאבות חום המתוכננות במיוחד עבור אזורי אקלים קר.
החברה שואפת לפתח טכנולוגיות ליבה מותאמות אזוריות, המיועדות לאקלים הקר של צפון אירופה באמצעות הקמת הקונסורציום האירופי לחקר משאבות חום מתקדם (ECAHR).
שיתוף הפעולה עם אוניברסיטאות מובילות באירופה בא בעקבות הקמתה אשתקד של מעבדת המחקר LG Advanced Cold Climate Heat Pump Laboratory באלסקה. החל מהחודש הבא, תמשיך LG בהרחבת המחקר שלה בתחום משאבות חום באקלים קר בשיתוף פעולה עם אוניברסיטה סינית יוקרתית בחרבין.
בחורף השנה, נשברו שיאי קור בצפון אירופה, והטמפרטורות ירדו מתחת למינוס 40 מעלות צלזיוס. בתנאים אלה, קשה במיוחד להבטיח יעילות חימום גבוהה, בשל הקושי לדחוס חומרי קירור בלחצים נמוכים יותר. במסגרת שיתוף הפעולה החדש ש-LG יזמה, ינסה לפתח משאבות חום המספקות ביצועי חימום ברמה הגבוהה ביותר גם בתנאי קור קיצוניים. כמו כן, LG חותרת גם לשפר את טכנולוגיות הליבה שלה כדי להוביל את המאמץ העולמי להפוך את מערכות החימום לחשמליות.
בשנת 2022, השיק האיחוד האירופי את תוכנית REPowerEU, שמטרתה להפחית את התלות בדלקים מאובנים רוסיים ולהרחיב את השימוש במקורות אנרגיה חדשים ומתחדשים עד שנת 2030.
כתוצאה מכך, התרחב הביקוש למכשירים חשמליים בעלי יעילות גבוהה ומערכות חימום וקירור מבוססות משאבות חום. אירופה מעודדת מאמצים להפחית את צריכת האנרגיה ולהשיג ניטרליות פחמן: מעבר מהסקה בדלקים מאובנים למשאבות חום מבוססות חשמל אותו ניתן להפיק מאנרגיה מתחדשת.
לדברי ג'יימס לי, ראש היחידה העסקית של פתרונות מיזוג אוויר בחברת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות המיזוג של LG: "אנו שואפים להרחיב את הנוכחות שלנו ברחבי העולם על ידי פיתוח טכנולוגיית משאבת חום מהדור הבא המותאמת לתנאי האקלים המגוונים של כל אזור. נמשיך להרחיב את נוכחותנו בשוק הגלובלי, ונוסיף ערך לצמיחה בעסקי HVAC שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה