השוק

מנכ"ל הבנק הגדול ביותר בארה"ב נחת בישראל: עם מי הוא נפגש?

מנכ"לים ובכירי יזמי ההייטק בישראל הגיעו להיפגש עם מנכ"ל הבנק הגדול ביותר בארצות הברית, ג'יי פי מורגן צ'ייס, שנחת בישראל לביקור מיוחד
מערכת ice | 
גיימי דיימון (צילום יח"צ)
מנכ"ל הבנק ג'יי פי מורגן צ'ייס, שהוא הבנק הגדול בארה"ב, ג'יימי דיימון נמצא בביקור בישראל, כאשר בין היתר נפגש דיימון עם לקוחות הבנק בישראל, שהודו לו על התמיכה שקיבלו מהבנק האמריקאי אחרי ה-7 באוקטובר. 
דיימון נפגש גם עם מנכ"לים ובכירי יזמי ההייטק בישראל וכן עם ראשי מוסדות פיננסיים וקרנות הון סיכון ובנוסף הקדיש חלק מביקורו לפגישה עם עובדי הבנק בישראל. 
לג'יי פי מורגן צ'ייס יש 170 עובדים בישראל, מתוכם כ-120 עובדים במרכז החדשנות של הבנק, שנמצא בהרצליה ועוסק בפיתוחים טכנולוגיים עבור הבנק. המנכ"ל דיימון הגיע לדבר עם העובדים במרכז החדשנות בהרצליה.

מרכז החדשנות והפיתוח של JPMorgan בישראל הוקם בשנת 2013. המרכז מפתח חלק מהמרכיבים המרכזיים של מערכות הליבה של הבנק, במגוון תחומים ממוקדי טכנולוגיה וחדשנות לעסקיו, לרבות פיתוח מערכות המסחר, בלוקצ'יין וסייבר, וכן קבוצת חדשנות המניעה פתרונות לכלל מחלקות הבנק. 
אחת הבדיחות הקבועות של מנכ"ל ג'יי פי מורגן צ'ייס, ג'יימי דיימון, הייתה שהוא צפוי לפרוש מתפקידו ב"עוד חמש שנים". אלא שלאחרונה הגיע המועד הזה, ובמהלך יום משקיעים של החברה הוא אמר לבעלי המניות כי לוח הזמנים לקראת הפרישה השתנה וכעת הוא מתכנן אותה, לרבות חיפוש אחר יורש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה