השוק

PDF Solutions בהסכם חדש: זו נציגת המכירות של החברה

PDF Solutions חתמה על הסכם עם ADMATI Agencies שתשמש כנציגת המכירות שלה
מערכת ice | 
צילום shutterstock
PDF Solutions, Inc, ספקית מובילה של פתרונות נתונים מקיפים לאקו סיסטם של שוק המוליכים למחצה והאלקטרוניקה, הודיעה כי חתמה על הסכם רשמי עם ADMATI Agencies Ltd - אדמתי סוכנויות לפי היא תשתמש כנציגת המכירות של הפתרונות מבית PDF ברחבי ישראל.
במסגרת הסכם זה ADMATI Agencies תקדם, תמכור ותפיץ את כל מוצרי Exensio של PDF Solutions בשוק הישראלי. הפלטפורמה Exensio Analytics פותחה ותוכננה לספק מענה לצרכים והדרישות בייצור מוליכים למחצה, החל מהצגת מוצרים חדשים ועד לייצור בנפח גבוה.
בין אם אתה מפתחת שבבים ללא מפעל ייצור, IDM או מפעל ייצור או שאתם לוקחים על עצמכם יוזמות COT, Exensio מציעה מערך עשיר של יישומים כדי לענות על הצרכים שלכם (TTM, איכות, אמינות, ויוצא בכך). ישראל היא מדינה עם אקו סיסטם פעיל מאוד בתחום המוליכים למחצה ו-ADMATI Agencies תהיה כלי מפתח ליכולת של PDF Solutions להמשיך ולחדור לשוק צומח זה.
"אנו מצפים למנף את הקשרים העמוקים של אדמתי סוכנויות במגזר תעשיית הטכנולוגיה בישראל. הסכם זה הוא צעד מפתח לקידום מיצוב השוק שלנו בחלק זה של העולם", אומר פיטר סאלאי (Peter Szalay), סגן נשיא, פיתוח עסקי, PDF Solutions. "המוניטין ומבנה התמיכה שלהם מתאימים באופן מושלם ל-PDF Solutions".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה