השוק

קדימהסטם בשת"פ חדש: זו החברה עמה חתמה על הסכם

קדימהסטם התקשרה בהסכם שיתוף פעולה וייצור קליני  של  מוצרי הדגל שלה  עם חברת Pluri הנסחרת בנאסד"ק  ("PLUR”). "ההסכם עם פלורי יאפשר לקדימהסטם לקדם את הפלטפורמה הטכנולוגית שלה"
מערכת ice | 
אסף שילוני ורונן טויטו (צילום קדימהסטם)
קדימהסטם חתמה על הסכם שיתוף פעולה לייצור קליני של מוצריה לתרפיה תאית AstroRx® וIsletRx- עם חברת Pluri (באמצעות חטיבת ה- CDMO של חברת הבת פלורי ביוטק ™PluriCDMO ). חתימת הסכם שיתוף פעולה זה מהווה אבן דרך משמעותית במימוש אסטרטגיית החברה לפיתוח מוצריה.
לפלורי  הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ:PLUR),  ניסיון בייצור ותמיכה במסחור של מוצרי תרפיה תאית. פלורי הינה בעלת מתקן ייצור איכותי בתנאי GMP, אשר ישמש לייצור קליני של מוצרי קדימהסטם ויתמוך בניסוי הקליני הרב אתרי  המתוכנן בחברה ובהגשת ה- Pre-IND  ולאחר מכן בקשת ה- IND ביחד עם  חברת iTolerance במסגרת הפיתוח של הטיפול החדשני של החברות בתחום בסוכרת (IsletRx).  
רונן טויטו יו"ר ונשיא קדימהסטם: "העסקה עם Pluri היא נדבך ישיר לאסטרטגית החברה במעבר לשוק האמריקאי; אנחנו פועלים בימים אלו אנו בוחנים עסקאות אסטרטגיות בקשר עם מעבר להיסחר בנאסד"ק. אנו סבורים כי השלמת ביצוע ניסוי קליני שלב 2a למחלת ה-ALS  בארה"ב תחת פרוטוקול של ה FDA, יקבל תשומת לב משמעותית מהמשקיעים האמריקאים ובנקי ההשקעות"
יקי ינאי, מנכ"ל Pluri: "קדימהסטם עשתה התקדמות מרשימה בפיתוח הקליני שלה, וההסכם עם פלורי יאפשר לקדימהסטם לקדם את הפלטפורמה הטכנולוגית שלה.  אנו גאים להיות הבחירה של החברה כחלק מחזון החברה לפיתוח טיפולים מבוססי תאים למחלות חשוכות מרפא."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה