השוק

דרמה בשוק ההון: החברה הישראלית בדרך להנפקה בנאסד"ק

חברת סיאברה צפויה להיסחר בנאסד"ק באמצעות מיזוג עם חברת Trailblazer Merger Corporation. טכנולוגיות ה-AI שלה מסייעות לחברות וממשלות לזהות ולהילחם בדיסאינפורמציה ברשתות חברתיות. המנכ"ל והמייסד דן ברהמי: "הטכנולוגיה הייחודית שלנו פותחה על ידי יוצאי יחידות מודיעיניות מובחרות בצה"ל"

מערכת ice | 
נאסד"ק (צילום shutterstock)
חברת סיאברה (Cyabra Strategy Ltd), אשר יצרה פתרון מבוסס AI למאבק בדיסאינפורמציה גלובלית, וחברת Trailblazer Merger Corporation (NASDAQ: TBMC), חברת special purpose acquisition, הודיעו היום (שלישי) על חתימת הסכם למיזוג החברות, שכתוצאה ממנו חברת סיאברה תהיה מונפקת בבורסת הנאסד"ק
דיסאינפורמציה והנזקים הנגרמים בגללה נחשבים כיום לאחד האתגרים המורכבים ביותר איתם מתמודדת האנושות. דיסאינפורמציה פוגעת באמון הציבור ומערערת את אמינותם של אנשים, עסקים, קהילות וחברות דמוקרטיות. 
בשנת 2024, תוכן מזויף שנוצר על ידי AI ומופץ על ידי בוטים משמש לבריונות בבתי ספר, להשפעה על דעת הקהל בבחירות וקונפליקטים צבאיים באמצעות נרטיבים שקריים המופצים על ידי מדינות זרות, ולכלי תחרותי בידי תאגידים גדולים המפיצים דיסאינפורמציה על מתחריהם, יוצרים פגיעה ברווחים ומשפיעים על עשרות אלפי עובדים ובעלי מניות

מייסדי סיאברה (צילום: סיאברה)
סיאברה עומדת בחזית מאבק זה. באמצעות טכנולוגיית AI, סיאברה מסוגלת לזהות קמפיינים זדוניים ובוטים, ולעצור גורמים עויינים המחוללים נזקים כבדים ברחבי האינטרנט. סיאברה שמה לה למשימה להחזיר את אמון הציבור בעולם המקוון.
במסגרת עסקת המיזוג, סיאברה מוערכת בשווי של כ-70 מיליון דולר במועד החתימה. עם סגירת העסקה, הצפויה עד סוף הרבעון הראשון של 2025, החברה הממוזגת תפעל כסיאברה וצפויה להיסחר בבורסת הנאסד"ק. 

 
העסקה אושרה פה אחד על ידי כל אחד מדירקטוריוני שתי החברות. העסקה כפופה לאישור בעלי המניות של Trailblazer ו-Cyabra וכן לתנאי סגירה מקובלים אחרים, לרבות השלמת מסמך רישום לניירות הערך שיוכר כאפקטיבי על ידי הרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC).
דן ברהמי, מנכ"ל ומייסד שותף של סיאברה: "הטכנולוגיה הייחודית שלנו, שפותחה על ידי יוצאי יחידות מודיעיניות מובחרות בצה"ל, מאפשרת לנו להשתמש באלגוריתמים חכמים וניתוח דאטה מתקדם כדי לאתר ולזהות בוטים המשמשים להפצת שקרים ברשתות החברתיות. סיאברה עובדת עם לקוחות עסקיים וממשלות בכל רחבי העולם, ומסייעת להם לזהות מתקפה בעודה מתרחשת, לקבל את המידע הדרוש כדי למזער ולמנוע נזק, ולהגן על תאגידים ועל אזרחים מהתופעה המתפשטת של דיסאינפורמציה, הנעשית חכמה ומתקדמת יותר. 
מייק פומפאו, חבר דירקטוריון בסיאברה ומזכיר המדינה ה-70 של ארצות הברית: "מאמציה של סיאברה אינם רק מגנים על המרחב הדיגיטלי שלנו, אלא גם מחזקים את ערכי היסוד של דיון חופשי והוגן. תרומתה של סיאברה היא בעלת ערך רב במאבק נגד גורמים עויינים המנסים לפגוע במוסדות הדמוקרטיים שלנו". 
אריה רבינוביץ', מנכ"ל Trailblazer: "ברור מתמיד שעלייתה המהירה של המדיה החברתית בחיי היומיום שלנו יצרה מערך מתוחכם של אתגרים. העלייה במספרם של גורמים עויינים וההתפשטות של אמצעים טכנולוגיים ליצירה והפצה אוטומטית של תוכן, כולל ג'נרטיב AI ופרופילים מזוייפים המופעלים על ידי בוטים, הופכת את ההפצה המכוונת של דיסאינפורמציה לבעייתית יותר ויותר. לסיאברה יש טכנולוגיה המשמשת ממשלות, סוכנויות ביטחון ותאגידים בינלאומיים לאיתור ומעקב אחרי האיומים האלו. אנו נרגשים להציג את סיאברה לשוק ההון הציבורי ומצפים לתמוך בצמיחת החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה