השוק

"לא אתפלא אם WIZ תקבל הצעות קניה נוספות"

האם ביטול העסקה גם גוגל של WIZ היה נכון? והאם החברה של אסף רפפורט צריכה להתרגש מהביקורות על הפסק ענק להייטק הישראלי? אורי יפה מנכ"ל חברת אנבלה ומי שניהל מכירת מערכות סייבר למדינות ואירגונים גדולים בחברת צק פוינט, עושה סדר
מערכת ice |  1
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
לאחר שהארץ רעשה עם הדיווחים על המו"מ בין גוגל ובין WIZ הישראלית של אסף רפפורט, על רכישתה בסכום ענק של 23 מיליארד דולר, החליט המנכ"ל להודיע דרך מכתב לעובדיו על ביטול העסקה.
אורי יפה מנכ"ל חברת אנבלה ומי שניהל מכירת מערכות סייבר למדינות ואירגונים גדולים בחברת צק פוינט, מוריד את הלהבות לאחר החלטת רפפורט לוותר על רכישת הענק והוא אומר: "ביטול העסקה הוא קודם כל הפסד ענק להייטק הישראלי, אך הייתי מציע לנשום לפני שמביעים עמדות ביקורתיות שכן עסקאות כאלו כפופות לרגולציה ומושפעות מתהליכים גלובליים".
על המהלך של המנכ"ל, מוסיף יפה: "מדובר בחברה מעולה בעלת פוטנציאל אדיר, וביטול העסקה עשוי אפילו לשרת אותה בטווח הארוך. העסקה המתוקשרת מסמנת את הרף התחתון למחיר ההנפקה בנוסף לא אתפלא אם וויז תקבל הצעות קניה נוספות טרם הנפקתה בבורסה".
כזכור, אסף רפפורט, מנכ"ל WIZ, שלח מייל ל-1,200 העובדים, ובו חשף את רחשי ליבו ואת המניע להחלטתו: "אגיע ישר לעניין: היעדים הבאים שלנו הם מיליארד דולר ב-ARR (הכנסה שנתית חוזרת) והנפקה לציבור (IPO). לומר לא להצעות כל כך מכובדות זה קשה, אבל עם הצוות יוצא הדופן שלנו, אני מרגיש בטוח בבחירה הזו".


אורי יפה. צילום: אנבלה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    אלונה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהב ישראל הלוואי וישאיר את הידע בארץ
    סגור