השוק

וול סטריט: לקראת דוחות גוגל וטסלה - המדדים עולים

עליות שערים נרשמות היום בוול סטריט לקראת עונת הדוחות המתקרבת ובאה; תשואות האג"ח יורדות ומתבססות ברמה של 4.23%; מודי שפריר, אסטרטג השווקים שלך בנק הפועלים: השווקים מתמחרים הורדת ריבית בספטמבר
ניצן כהן | 
מניות (צילום shutterstock)
עליות שערים נרשמות היום בוול סטריט, יום המסחר השני אחרי הפרישה מהמרוץ לנשיאות של ג'ו ביידן. באופן עקרוני נראה שהמשקיעים רואים בפרישה הזו דבר חיובי, לא בגלל שהם תומכים בטראמפ אלא בגלל שבדרך זו יתאפשר למועמד/ ת להתמודד ואולי אף לנצח את טראמפ.
כך או אחרת, שוק המניות רושם עליות של עד 0.5% במדדים המובילים. אבל הנתון החשוב באמת הוא ירידת תשואות האג"ל ל-10 שנים, אלה מתבססים על תשואות של 4.23% וזה מגלם את התמחור בשווקים שמניח (בסבירות גבוהה מאוד) הורדת ריבית ראשונה בארה"ב כבר בחודש ספטמבר.
מודי שפריר, אסטרטג השווקים בחדר המסחר של בנק הפועלים אומר כי "בניגוד למגמה בתקופה האחרונה, הנתונים שפורסמו בשבוע שעבר (מכירות קמעונאיות וייצור תעשייתי) היו טובים מהציפיות, כך שתחזית אומדן ה- Now GDP לצמיחת הכלכלה ב- 2Q עלתה ל- 2.7%.
"עם זאת" ממשיך שפריר "השווקים ממשיכים לתמחר הורדת ריבית בספטמבר בהסתברות של 100% ובסה"כ בין 2-3 הורדות ריבית בשנת 2024, זאת על רקע מקבץ הנתונים שפורסם לאחרונה שהצביע על התקררות שוק התעסוקה וסביבת האינפלציה".
היום יתפרסמו שני דוחות קריטיים לשוק ואלה דוחות אלפאבית (החברה האם של גוגל) וטסלה של אילון מאסק. האנליסטים בוול סטריט מעריכים שאלפאבית תציג רווח למניה של 1.84 דולר לעומת רווח של 1.44 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות של גוגל (לפי האנליסטים) צריכות להסתכם ב-84.19 מיליארד דולר.
באשר לטסלה האנליסטים מעריכים כי היא תציג רווח של 62 סנט למניה לעומת רווחים של 91 סנט למניה ברבעון המקביל. האנליסטים מעריכים כי הכנסות החברה יסתכמו ב-24.77 מיליארד דולר לעומת הכנסות של 24.9 מיליארד דולר ברבעון המקביל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה