השוק

אדידס צוללת: המכות שחטפה בעקבות ביטול הקמפיין של בלה חדיד

אדידס החליטה לבטל את הקמפיין של בלה חדיד, בו הדוגמנית הפרו פלסטינית פרסמה את ההשקה המחודשת של נעלי ה-Cult SL 72, שהושקו לראשונה באולימפיאדת מינכן 1972, שם נרצחו באכזריות 11 ספורטאים ישראלים. אלא שמאז הצרות של החברה גדלו, כאשר המניה צללה בכמעט 3% בימים האחרונים וחדיד מאיימת עליהם בתביעת ענק
מערכת ice |  4
סניף אדידס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אדידס, ענקית הספורט הגלובלית, מצאה את עצמה במרכזה של סערה בינלאומית עם השקתה המחודשת של נעלי ה-Cult SL 72. הדגם, שהושק לראשונה ב-1972 לקראת אולימפיאדת מינכן, נושא עמו מטען היסטורי כבד. אותה אולימפיאדה זכורה לשמצה בשל הפיגוע הטרגי שגבה את חייהם של 11 ספורטאים ישראלים.
החלטת החברה לשלב את הדוגמנית בלה חדיד, הידועה בעמדותיה הפרו פלסטיניות, בקמפיין החדש, הציתה דיון סוער על הגבול שבין אופנה, פוליטיקה וזיכרון היסטורי. אלא שמהר מאוד הלחץ על ההחלטה ההזויה של אדידס עבד, ואדידס החליטה להסיר את תמונותיה של חדיד מהקמפיין.
בעקבות כך, חדיד מאיימת כעת לתבוע את ענקית האופנה בגין הפרת חוזה לטענתה, כך על פי דיווח היום (שני) באתר TMZ, שם נטען כי הדוגמנית טוענת שנגרם לה נזק כלכלי ותדמיתי.
אלא שהבעיות של אדידס, שלמען האמת הביאה אותן על עצמה, רק גדלו בשבוע האחרון. בעקבות הסרת הקמפיין של הדוגמנית הפרו פלסטינית בלה חדיד, המניה של ענקית האופנה צללה בבורסה בניו יורק ב-2.90% בחמשת הימים האחרונים, כשהיד עוד נטויה. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין ערבי שיוותר על אדידס
    כפר קאסם 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולנו אדידס
    סגור
  • אדידס
    יהודה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אדידס בבעלות יהודים.
    סגור
  • 2.
    הסיבה לירידת המניה??
    חנניה בית 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הכותרת המניה ירדה בשל ביטול הקמפיין.., במציאות הן הביטול והן הירידה נבעו מעצם הקמפיין ששילב קמפיינירית התומכת באווירה שאיפשרה את רצח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן 72....
    סגור
  • 1.
    אתם אמיתיים??
    מה זאת הבדיחה הזאת? 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    3% זה לא צלילה, וכל השוק היה בירידות, שום קשר למחבלה חדיד
    סגור