משפט

בלה חדיד מאיימת לנקום: אדידס בדרך לחטוף תביעת ענק?

אדידס עמדה במרכזה של סערה אחרי שבחרה בבלה חדיד, הדוגמנית שידועה בתור דעותיה הפרו-פלסטיניות, להשיק מחדש דגם של נעל שהושקה לראשונה ב-1972 לקראת אולימפיאדת מינכן, שם נרצחו כידוע 11 ספורטאים ישראלים. בהמשך, אדידס הסירה את התמונות של חדיד, שכעת מאיימת בתביעת ענק: "היא כועסת, הם קישרו אותה לאלימות המנוגדת לדעותיה"
מערכת ice | 
בלה חדיד (צילום אינסטגרם)
אדידס, ענקית הספורט הגלובלית, מצאה את עצמה במרכזה של סערה בינלאומית עם השקתה המחודשת של נעלי ה-Cult SL 72. הדגם, שהושק לראשונה ב-1972 לקראת אולימפיאדת מינכן, נושא עמו מטען היסטורי כבד. אותה אולימפיאדה זכורה לשמצה בשל הפיגוע הטרגי שגבה את חייהם של 11 ספורטאים ישראלים.
החלטת החברה לשלב את הדוגמנית בלה חדיד, הידועה בעמדותיה הפרו-פלסטיניות, בקמפיין החדש, הציתה דיון סוער על הגבול שבין אופנה, פוליטיקה וזיכרון היסטורי. אלא שמהר מאוד הלחץ על ההחלטה ההזויה של אדידס עבד, ואדידס החליטה להסיר את תמונותיה של חדיד מהקמפיין.
הבוקר (שני) נודע כי בלה חדיד מאיימת לנקום באדידס על המהלך נגדה, ועל פי דיווח באתר TMZ, חדיד שכרה ייעוץ משפטי והיא שוקלת להגיש תביעת ענק נגד אדידס. על פי הדיווח, עורכי דינה טוענים כי ביטול הקמפיין גרם לחדיד נזק כלכלי ותדמיתי, והם אכן מתכננים לנקוט בצעדים משפטיים נגד ענקית האופנה. 
מקורבים לבלה חדיד מסרו ל-TMZ: "היא כועסת שהחברה יזמה קמפיין המקשר כל אחד עם טרגדיה כמו הטבח באולימפיאדת מינכן 1972 ועם אלימות המנוגדת לדעותיה של חדיד". עוד טענו כי בניגוד לנטען, לבלה חדיד ולאדידס עדיין חוזה חתום ביניהם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה