השוק

רשת המסעדות האהובה בפשיטת רגל: חובות ענק הביאו לקריסה

One Table Restaurant Brands LLC, החברה האם של רשתות המסעדות הפופולריות Tender Greens ו-Tocaya Modern Mexican, הגישה בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק פשיטת הרגל האמריקאי, ההנהלה מביטה קדימה בתקווה. עם בקשת מימון של 3 מיליון דולר להמשך הפעילות
מערכת ice | 
מסעדה סגורה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בלב ליבה של תעשיית המסעדנות האמריקאית, מתחוללת דרמה כלכלית מרתקת. One Table Restaurant Brands LLC, החברה האם של רשתות המסעדות הפופולריות Tender Greens ו-Tocaya Modern Mexican, הגישה בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק פשיטת הרגל האמריקאי.
מהלך זה מסמן פרק חדש בסיפור מורכב של שתי רשתות שהתמזגו בתקווה לשרוד את סערת הקורונה, רק כדי להיתקל באתגרים חדשים ובלתי צפויים. סיפורן של Tender Greens ו-Tocaya הוא מיקרוקוסמוס של האתגרים העומדים בפני תעשיית המסעדנות בעידן שלאחר הקורונה.

המיזוג בין שתי הרשתות ב-2021 נראה כמו מהלך מבריק: Tender Greens הביאה איתה איתנות פיננסית וניהול יעיל, בעוד Tocaya הציעה שיווק חזק ועיצוב מרשים. אך החלום על סינרגיה מושלמת התנפץ אל מול המציאות הקשה של עליית מחירים, שינויים בהרגלי הצרכנים וביטול הסכם משמעותי עם Postmates שהיה אמור להבטיח זרם הכנסות יציב.
הנתונים מספרים סיפור עגום: בעוד ש-Tender Greens הצליחה להתאושש חלקית מהמשבר, Tocaya המשיכה להידרדר. המכירות הממוצעות לסניף ב-Tender Greens ירדו מ-3.4 מיליון דולר ב-2019 ל-2.9 מיליון ב-2023, בעוד שב-Tocaya הנפילה הייתה חדה יותר - מ-3.4 מיליון ל-2.1 מיליון דולר באותה תקופה. הרווחיות נפגעה קשות, עם ירידה מ-16% ל-9.4% ב-Tender Greens ומ-13.1% ל-1.6% בלבד ב-Tocaya.
למרות הקשיים, ההנהלה מביטה קדימה בתקווה. עם בקשת מימון של 3 מיליון דולר להמשך הפעילות, החברה מקווה למצוא קונה שיוכל להפיח חיים חדשים ברשתות האהובות. "אנו מצפים לצאת מתהליך הארגון מחדש חזקים יותר ובעמדה טובה יותר לשגשג בתעשייה התחרותית שלנו," אמר מנכ"ל החברה, הרלד הרמן. סיפורה של One Table הוא תזכורת חדה לאתגרים העצומים העומדים בפני תעשיית המסעדנות, אך גם לכוח ההתחדשות והתקווה שמניע אותה קדימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה