השוק

המניה שמזנקת הבוקר ב-12% - זו הסיבה

מניית ג'נגו מזנקת הבוקר ב-12% ואלה חדשות מעניינות לאור העובדה שכל השוק יורד היום; לג'נגו יש שנתי פעילויות אבל פעילות האוטו-טק שלה היא זו המעניינת היום
ניצן כהן | 
מניות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת ג'נגו היא חברת אוטו-טק שמשלבת בינה מאלכותית (AI) במערכות מתקדמות לניטור פעילות של נהגים. באופן עקרוני המערכות של החברה מיועדות לנהגים של ציי רכב גדולים כמו חברות שמפעילות אוטובוסים ומשאיות אבל החזון של החברה הוא להגיע גם לשוק הפרטי. מניית החברה מזנקת היום ב-12% וזאת כשהשוק כולו מאבד גובה.
אם כן, ג'נגו היא חברה בתחום ה-AI העוסקת בין היתר בפיתוח ומכירה של מערכות זיהוי וניתוח פעולות הגורמות להיסח דעת ולסכנה לנהג ולנוסעים ברכב באמצעות אלגוריתמיקה מתקדמת דיווחה על גידול משמעותי בפעילות ה-VuDrive, שהינה פעילות ניטור פנים הרכב של החברה ומהווה את מנוע הצמיחה שלה.
על פי דיווח של החברה, עומדים מספר המכשירים שמכרה החברה (שהתשלום בגינם משולם לחברה באופן שוטף וחודשי) על 644 נכון לסוף המחצית הראשונה של השנה, זאת אל מול 264 מכשירים מאז תחילת הפעילות ועד לתחילת השנה. כמו כן, דיווחה החברה על הזמנת המשך מחברת סוסנה לעוד 25 מערכות נוספות, כחלק מההזמנה דווח בדצמבר אשתקד.
פעילות החברה כוללת את מוצר ה-WinDriver שעוסק בדרייברים שהוא מוצר רווחי וכן וותיק זאת לצד פעילות ה-VuDrive לניטור פעולות נהג הרכב באמצעות מערכת מבוססת אלגוריתמיקה מתקדמת, היודעת לזהות הסחות דעת ולהתריע בהתאם.
מנכ"ל החברה, עופר סוחמי אמר בהמשך לדיווח כי: "פעילות ה-VuDrive של החברה אומנם בתחילת דרכה, אך לאחר תקופה ממושכת של פיתוח אנחנו שמחים לראות את תחילת המכירות המסחריות של המוצר. ג'נגו פועלת בשוק עולמי של עשרות מיליארדי דולרים בשנה ומדובר בעבודה שנדרשת על מנת לצבור נתח שוק בשוק הזה, עבודה שאנחנו מוכנים לבצע על הצד הטוב ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה