השוק

הטבות למאות עובדים: זה הפיתוח שהושק לראשונה

חברת SAP, בשיתוף ועד העובדים משיקה פלטפורמה חדשנית של bttr וכאל המאפשרת סטנדרט חדש לחוויית ההטבות לעובדים - לראשונה בישראל, אפליקציית ארנק הטבות דיגיטלי שתכיל מגוון הטבות לעובדים תושק ל-900 עובדי חברת SAP בישראל
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
SAP, חברת התוכנות העסקיות המעסיקה כ-900 עובדים פותחת לכל עובדיה פלטפורמה חדשנית המאפשרת לעובדים ליהנות מהטבות בצורה פרסונלית, גמישה וחכמה. הצעד חדש מגיע בהובלה ויוזמה משותפת עם ועד העובדים, ובו חברת התוכנה משתפת פעולה עם חברת הפינטק הישראלית bttr ועם חברת האשראי והתשלומים כאל. הארנק מאגד ומנהל את כלל ההטבות מהן נהנים עובדי ועובדות.
bttr שבבעלות קבוצת חילן, קבוצת TLC (הכוללת בין היתר את BUYME) וקבוצת  Movement, פיתחה יחד עם חברת כאל פלטפורמה חדשנית לניהול תקציבי הטבות בחברות. הפלטפורמה מאפשרת לעובדים ליהנות מתקציב הטבות שהמעסיק מעניק להם באופן פרסונלי, גמיש וחכם, וזאת באמצעות אפליקציית ארנק הטבות דיגיטלי אותה ניתן להוריד בחנויות האפליקציות של אפל ושל גוגל. 
באמצעות האפליקציה ניתן לממש את ההטבות בכל עסק בארץ ובעולם, כך שהכל מרוכז וממומש דרך ארנק דיגיטלי שלמעשה מתנהג כמו כרטיס אשראי, ללא עמלת דמי כרטיס וללא התחייבות כלשהי. עובדי SAP יוכלו, בין היתר, להשתמש בתקציב ההטבות האישי שלהם לטובת הנחה בליסינג, כרטיסי טיסה וחופשות, או אפילו לטיפולי רפואה משלימה לבני משפחתם. אלו רק מספר דוגמאות מבין מגוון עצום של אפשרויות מימוש שיעמדו בפני העובדים עם השקת הפלטפורמה.
הפלטפורמה החדשה גם תאפשר ל-SAP כמעסיקה לנהל את מגוון ההטבות שהיא מעניקה לעובדיה במקום אחד, וכן לעקוב אחר מימושי ההטבות בזמן אמת, ללמוד מי הם הספקים האהובים על העובדים, לייצר חוקיות בהתאם למדיניות הארגון ללא אדמיניסטרציה מיותרת ואף לנהל הוצאות באופן יעיל. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה