השוק

החברה הישראלית חוגגת הישג ענק: "מהיוקרתיות בעולם"

חברת הסטארט אפ אוקורה נבחרה לרשימת 250 חברות הפינטק המובילות בעולם  של CNBC/Statista לשנת 2024
מערכת ice |  2
קבוצת אוקורה (צילום Eyal Toueg)
הישג לחברת סטארט-אפ הפינטק אוקורה (okoora), שפיתחה פלטפורמת ענן מבוססת AI לניהול תשלומים גלובליים, בנקאות וניהול סיכונים. החברה נבחרה לרשימת 250 חברות הפינטק המובילות בעולם של CNBC/Statista לשנת 2024.
רשימת חברות הפינטק המובילות של CNBC/Statista היא אחת הרשימות היוקרתיות בתעשיית הטכנולוגיה בכלל ובתחום הפינטק בפרט. היא מכתירה ומכירה בחברות שתרמו באופן משמעותי לטרנספורמציה ולחדשנות של תעשיית השירותים הפיננסיים באמצעות טכנולוגיה. תהליך הבחירה מבוצע על ידי אנליסטים הבוחנים אלפי חברות והוא מבוסס על בדיקות קפדניות של מדדים כמו המודל העסקי, הצמיחה בהכנסות, היקף המשתמשים, מידת החדשנות של החברה והשפעתה על אקו-סיסטם הפינטק.
החברות שנבחרו לרשימה הן חלוצות בתחומים כמו תשלומים ניידים, AI ואנליטיקה של נתונים. לצד ההשפעה על השוק והעוצמה הטכנולוגית הבחירה בחברות מעידה על יתרונן התחרותי בשוק הפינטק המתפתח במהירות. חברות פינטק חדשניות מחוללות מהפכה בניהול כספים, בדרכי הפעולה של בנקים מסורתיים ובחידוש פניו של עולם הפיננסים. בשנת 2023 נכללו ברשימה אחדות מחברות הפינטק החשובות בעולם וביניהן: Ant Group, Tencent, PayPal, Stripe, Klarna  ו-Revolut.
אוקורה פיתחה פלטפורמה משולבת לעסקים שעובדים בסביבת סחר בינלאומית (Cross-Border) ובשונה מחברות תשלומים ובנקאות אחרות, היא מציעה מודל ייחודי שמספק כלים תפעוליים שכל עסק צריך, כגון: חשבונות, ארנקים, המרות, תשלומים, ניהול תזרימים, חשבוניות ועוד, יחד עם כלים מובנים לניהול סיכוני מטבע אותם מספקת אוקורה באופן ייחודי. הפלטפורמה – ABCM™: Automated Business Currency Management, המבוססת על בינה מלאכותית, מחוברת לרשת גדולה מאוד של בנקים, סולקים וחדרי עסקאות, שמאפשרת ללקוחות החברה לקבל בכל רגע נתון את המחיר הטוב ביותר לכל טרנזקציה, כאשר כלי AI פועלים באופן רצוף כדי לאתר הזדמנויות ואיומים בסביבה המשתנה של שערי החליפין. הפלטפורמה מסייעת לעסקים מכל גודל וסוג לנווט את דרכם בביטחון בשוק הגלובלי. 
בני אברהם, מייסד ומנכ"ל okoora: "הבחירה בנו לאחת מהרשימות היוקרתיות בעולם של חברות פינטק מובילות היא אבן דרך חשובה ובעיקר הכרה בפתרון הייחודי שאנחנו מציעים לשוק. יש אינסוף חברות תשלומים או בנקאות מקוונת, אך אף אחד מהן לא מטפלת ברכיב ליבה שכמעט כל עסק נדרש לו: סיכוני מטבע. אנחנו לקחנו תחום מאוד מסובך והצלחנו לפשט ולהנגיש אותו באופן שהופך לטבעי לחברות ועסקים בכל סדר גודל. הערך שאנחנו מספקים ללקוח שעובד בסביבת סחר גלובלית הוא אדיר ואין שני לו. אנחנו מודים על הבחירה בנו, ממשיכים בכל הכוח ומצרפים לקוחות ושותפים מכל העולם לאקו סיסטם המדהים שבנינו". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמו את האשכנזים באמצע
    שימו סלב 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואת המזרחים בצד בתמונה
    סגור
  • חתיכת גזען נאלח ונרגן
    שימו 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך תעשה עם עצמך משהו במקום להתמסכן
    סגור