השוק

הטלוויזיה של פרטנר תעבור לרווחיות אבל היא מייצרת חתיכת אתגר לתעשייה

פרטנר דיווחה היום מהלך מעניין במסגרתו היא תשווק ללקוחות טלוויזיה רב ערוצים של yes ב-Look & Feel של המותג פרטנר TV; המהלך יעביר את פעילות הטלוויזיה של פרטנר לרווחיות תוך כמה חודשים
ניצן כהן |  2
אבי גבאי, אילן סיגל (צילום כפיר סיוון, רמי זרנגר)
אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר יוצא היום במהלך מעניין במסגרתו תשווק פרטנר את שירותי sting של yes ללקוחות שלה תחת המותג פרטנר TV. כלומר, ה-Look & Feel של השירות יהיה פרטנר TV אבל מתחת למכסה המנוע זה יהיה sting.
עכשיו בואו נפרק לגורמים את המהלך המעניין הזה. מבחינת לקוחות פרטנר TV מדובר במהלך מצוין. הם יקבלו מגוון רחב יותר של תכנים על רשת הסיבים של פרטנר ועם השירות של פרטנר וכן הלאה. באופן עקרוני המהלך טוב ללקוח של פרטנר.
מבחינת yes הרי שדובר במהלך מצוין שכן עכשיו מגוון התוכן של החברה יגיע לציבור גדול יותר, פרטנר כמובן תשלם כסף עבור השירות וזה אומר שהשורה התחתונה עבור yes היא לא פחות מפנטסטית.
מבחינת פרטנר עצמה. היא כבר לא צריכה להשקיע ברכש תוכן (עסק לא זול בכלל) ותחת זו היא תשלם סכום נמוך יחסית לyes (נמוך ביחס להפעלה עצמאית של הפעילות הזו) וזה מפנה לא מעט כסף לחברה.
מעבר לכך, הפעילות הזו יכולה להגדיל את היכולת של פרטנר לחדור עם שירותי הסיבים שלה אז בשורה התחתונה יקרו שני דברים: בפעם הראשונה פעילות הסיגמנט של פרטנר TV תעבור לרווחיות תוך כמה חודשים ולו בשל צמצום עלויות רכש התוכן. בפעם השני כל לקוח שיתווסף לחברה בדרך של סיבים או אולי אף סלולר, הרי שמדובר ברווח נוסף.
נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שאבי גבאי עושה מהלך מהסוג הזה שכן לפני לא הרבה זמן הוא רכש תעבורת אינטרנט (רוחב פס) מבזק - סיבים ושיווק אותו בהצלחה לא קטנה ללקוחות פרטנר. הניסיון הזה הניב את התיאבון לעוד עסקאות מהסוג הזה.
עכשיו נדבר לרגע על הרגולציה. באופן עקרוני פרטנר TV הייתה אמורה להוות תחרות להוט ול-yes. פרטנר TV וסלקום TV נכנסו כשחקניות קטנות לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ויצרו  סוג של מהפכה שכן כבר לא היה צריך לרכוש חבילות יקרות מהשחקניות הגדולות אלא חבילה זולה ומצומצמת שבדרך כלל באה עם מבצע על הסיבים או הסלולר או גם וגם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האפליקציה של פרטנר
    צרחן ישראלי 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש גרועה build כבד מאוד לא זז לא בסטרימרים שהן מספקים ללקוחות שלהם וגם לא בסטרימר שרוכשים קשה מאוד לזפזפ ולנווט בשביל להגיע לערוץ מסויים צריך מספר דקות תמימות לחפש וגם אז לא מגיעים למשל לשידור ישיר החלוקה למשודר היום בערב מחר מבלבלת תפריט לא נוח בכלל קחו דוגמא המתחרות שלכם שהם הרבה יותר טובות בקטע הזה חבל שחברה עם אינטרנט משובח מפיצה יישום שרק מעצבן יותר את הלקוחות.
    סגור
  • 1.
    למה סלקום טיוי לא חותמים עם הוט
    פרטנר תקשורת 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הסלקום טיוי לא מספיק תחרותי לא פרטנר טיוי לא תחורתי גם סלקום טיוי צרכים לחתום עם הוט נקסט טיוי גם צרכים לחתום עם סלקום שיהיה תחרות שווה ושווה למה לשלם יקר אל סלקום טיוי אפשר שה 4 החברות יהיו ביחד שיהיה אוד שחקנים חדשים בה שוק הטלוויזיה צריך תחרות שיהיה לחברות הטלוויזיה רב ערוצי
    סגור