השוק

הראל משדרגת את תחום המשכנתאות: זה השדרוג שנכנס לשימוש

Aman Digital מקבוצת Aman השלימה פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית עבור קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. הפרויקט אשר פותח ע"י Aman Digital יאפשר להראל להעניק שירות איכותי ויעיל יותר ללקוחותיה. המערכת תשמש כלי עזר ליועצי המשכנתאות של הראל, לניהול כל תהליך הOn Boarding  באופן דיגיטלי ומכל מקום
מערכת ice | 
ניר כהן, מנכל הראל ביטוח בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים (צילום טל שחר, Magma Images)
בימים אלה קבוצת הראל ביטוח ופיננסים משיקה מערכת ייחודית לניהול פעילות נטילת המשכנתאות בקרב יועציה. המערכת מבוססת על פלטפורמת LowCode של OutSystems, פתרון המאפשר קיצור זמנים וצמצום עלויות. בנוסף שולבו יכולות חיתום אשראי מתקדמות בשיתוף חברת "פיניטי".
הפרויקט פותח בשיתוף Aman Digital, ויאפשר להראל 60+ זרוע המשכנתאות של קבוצת הראל להעניק שירות איכותי ויעיל יותר ללקוחותיה במתן משכנתאות. השקת המערכת מסמלת את היכולות של פלטפורמות Low Code לשנות את אופן פיתוח התוכנה בארגונים. המערכת תאפשר שיתוף פעולה הדוק יותר בין הצוות העסקי לצוות הטכנולוגי, קיצור זמני הפיתוח והתאמה מהירה לשינויים - וכל זאת תוך שמירה על איכות ואמינות.

זיו אברמוביץ', סמנכ"ל פיתוח, קבוצת Aman: "אנו גאים להשיק את המערכת הייחודית הזו, אשר תאפשר להראל להגדיל את פעילותה בתחום האשראי ולהרחיב את מקורות ההכנסה והרווח של הקבוצה, זהו פרויקט פורץ דרך המבוסס על טכנולוגיית Low Code, המאפשרת פיתוח מהיר, גמיש ומותאם לצרכים העסקיים של הראל. Aman Digital ו-OutSystems מחויבות להמשיך ולסייע ללקוחותינו לנצל את היתרונות של טכנולוגיית LowCode כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ולהישאר תחרותיים בעידן הדיגיטלי המשתנה במהירות".
טל גור אריה, CIO ומנהל פעילות Outsystems בAmanDigital: "מערכת המשכנתאות שפותחה עבור הראל  מבוססת על פלטפורמת ענן מסוג LowCode של חברת OutSystems. באמצעות פלטפורמה זו קצרנו משמעותית את זמני הפיתוח ב 30-40 אחוז. אנו מאמינים שפרויקט זה מדגים את הפוטנציאל האדיר של טכנולוגיית LowCode לשנות את אופן פיתוח התוכנה בארגונים. הפלטפורמה מאפשרת שיתוף פעולה הדוק יותר בין הצוות העסקי לצוות הטכנולוגי, מה שמוביל לפיתוח מהיר ויעיל יותר תוך שמירה על איכות ואמינות הפתרון".
שי גלילה, מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "שיתוף הפעולה של הראל ושל אמן דיגיטל, מהווה שלב נוסף בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שמובילה החברה בשנים האחרונות. הטכנולוגיה תאפשר להראל לשפר את עבדותם של משווקי המשכנתאות שלה באמצעות שירות מותאם ומהיר ללקוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה