השוק

דולפין יחסי ציבור בפרויקט חדש: זה המיזם אותו ישווקו

'דולפין' פרסום ויחסי ציבור ינהלו את מערך יחסי הציבור  של מיזם "הענתיות". "בטוחה שבדרך המשותפת נביא למודעות ציבורית רחבה את היתרונות שבצריכת תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית, ואת החשיבות שבחיזוק החקלאות המקומית"
מערכת ice | 
יחסי ציבור- אילוסטרציה (צילום freepik)
משרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' ילווה תקשורתית את "הענתיות", מיזם בתחום אספקת תוצרת חקלאית טרייה ישירות מהחקלאי לצרכן, עם הבטחת טריות מרבית באמצעות  משלוח מהיר, בסמוך למועד הקטיף, לכל מקום בארץ. 
מיזם "הענתיות" נוסד בשנת 2014 על ידי ענת רשף גלעד וענת קרץ - פירותניות המקדמות את אורח החיים הפירותני והטבעוני – ששם דגש על שמירת הערכים הבריאותיים של התוצרת החקלאית על ידי שמירה על טריות ואיכות מרבית. המיזם מספק תוצרת חקלאית טרייה ישירות מהחקלאי לצרכן באמצעות מערכת נגישה, נוחה ומזמינה לרכישת פירות, ירקות, עלים ירוקים ומוצרים טבעוניים. 
עם הצטרפות המיזם כלקוח למשרד, דולפין מרחיבים את הפעילות התקשורתית בתחום הצרכנות הכולל לקוחות מגוונים בניהם דלתות פנדור, משק ויילר, אתר הסחר "לאסטפרייס", קבוצת ביסקול, לייסאאוט עוד. 
 



ענת רשף גלעד, מייסדת ומנכ"לית שותפה: "אני מברכת על התחלת עבודה עם דולפין יחסי ציבור ובטוחה שבדרך המשותפת נביא למודעות ציבורית רחבה את היתרונות שבצריכת תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית, ואת החשיבות שבחיזוק החקלאות המקומית" 

ענת שור, מנכ"לית 'דולפין פרסום ויחסי ציבור: "אני שמחה על הצטרפות "הענתיות", מיזם ייחודי המתמקד בתזונה בריאה, טבעית וטבעונית למשרדינו. המיזם פועל בשיתוף פעולה עם מאות חקלאים מכל אזורי הארץ, ובתהליך האספקה השבועי מעורבים אנשים רבים המספקים תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית למזמינים מכל מקום בארץ. אנו גאים לקחת חלק בדרך והעשייה של מיזם ערכי ואיכותי זה". 

(קרדיט: אילן בשור)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה