השוק

ג'פריז למשקיעים הזרים: מניית בזק תטוס ב-50% וזו הסיבה

אחת המניות החביבות על המוסדיים והמשקיעים הזרים בבורסה של תל אביב היא מניית בזק; בבנק ההשקעות ג'פריז פרסמו את ההמלצה החדשה שלהם למניה והשורה התחתונה היא שלא קרה כלום להוציא עמידה בתוכניות - וזה נתון חשוב בתקופות כאלה
ניצן כהן |  2
ניר דוד מנכ"ל בזק (צילום אלעד גוטמן)
בנק ההשקעות ג'פריז יוצא בהמלצת 'קניה' על בזק עם מחיר יעד שאפתני של 6.30 שקל, מחיר שגבוה ביותר מ-50% ממחיר המניה בבורסה. ג'פריז מוציא את ההמלצה ללא אירועים מיוחדים אלא לאחר כנס שערכה החברה ובו היא חזרה על מחויבותה לתוכניות האסטרטגית ולצמיחה העתידית.
בג'פריז מציינים באופן חיובי את קצת החיבור של לקוחות לרשת הסיבים של החברה, את ההצלחה של פלאפון בהשקה של שירותי הדור החמישי בסלולר ואת ההשקה של חבילות ה-5G MAX. עוד מציינים בג'פריז את מדיניות הדיווידנד של החברה שעודכנה לפני מספר חודשים ל-70% מהרווח.
אבל אחד הנתונים שבג'פריז מציינים כמנוע צמיחה נוסף ומעניין זה את פרויקט מכירת החשמל של בזק. בבנק ההשקעות אומרים שהיכולת של בזק להגיע לכל בית בישראל יכולה להיות מנוע מעניין ליכולת שלה למכור גם חשמל, וזה למעשה הנושא - בקליפת אגוז.
נזכיר כי מניית בזק היא אחת החביבות על המשקיעים המוסדיים והזרים בחצי השנה האחרונה. מדובר בחברה שהיא גדולה מספיק כדי לעניין את כולם, יכולת חדירה לשווקים לא רעה בכלל ודי אם נזכיר את הכניסה המוזרה שלה לעולם הסיבים (איטית להחריד) אבל היום היא כבר עמוק בשוק הזה.

בבזק יש מספיק מחזורי מסחר יומיים שניתן לצאת ולהיכנס מתי שרוצים אבל הדבר החשוב באמת הוא מדיניות הדיווידנדים שהופכת להיות אחד מהשיקולים המרכזיים בהשקעה בימים האלה אצל המוסדיים והזרים. כך או אחרת, בג'פריז נותנים לבזק המלצת 'קניה' עם מחיר יעד של 6.3 שקל, גבוה בכ-50% ממחיר המניה בבורסה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מניית טבע
    דוד חשבשווילי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית טבע גרמה לנו המשקיעים שואה במכפיל 710 ..... אבל אני המצאתי שיטה: אני יודע להבחין בין יום טוב ליום רע. בצורה הטבעית (TEVA).. אם טבע עולה באמריקה (שם היא נקבעת) אז היום נחשב טוב ואם טבע יורדת שם אז היום היה רע (ואז תסתכלו איך אני נראה חח) ...... כולם רוצים שירים פשוטים ובשני אקורדים (כך נאמר חח) אבל .כאן כמו בעולם הזה (לא בשבועון של שנות ה 80 חח) יש "מצב שלישי "..אם טבע תסגור בלי שינוי : אז זהו יום "אפס" .. מי שנפטר (עד לנעילה או עד לסוף האפטר (במידה וזה יום עם מחזור חריג) ביום טוב (לפי טבע..הטבעי כאמור חח) הולך ל גן עדן והוא נחשב לאדם שהיה טוב ואם נפטר בירידה אז הוא היה אדם רע והולך לגיהנום ...ואם טבע סוגרת ללא שינוי ..אז הוא מלאך ..והוא יזכה לעבור חופשי חופשי בין גן העדן לגיהנום ויישמש שליח להעברת הודעות בין תושבי גן העדן לגיהנום אני למדתי שמשהו חשוב: ניתן לדעת (באופן טבעי TEVA) האם אדם היה טוב או רע או ניטרלי (שיהיה מלאך חח) רק לאחר שהוא הולך .. אנשים טובים נלקחים על ידי אלוהים לגן עדן רק בימים טובים (אלה ימים שבהם טבע עלתה) ואנשים רעים הולכים לגיהנום (הולכים לשם
    סגור
  • 1.
    מנייה כושלת של חברה כושלת (ל"ת)
    אבי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור