השוק

דריכות בשוק המט"ח: הדולר נסחר ביציבות, האירו מזנק

המסחר בשוק המט"ח מתנהל הבוקר כשהשחקנים דרוכים לקראת התפתחויות שיהיו, ככל שיהיו בגזרת המלחמה שנראה כי היא הולכת ודועכת בלי הסכם לשחרור החטופים; האירו והליש"ט מתחזקים בשיעור ניכר
ניצן כהן |  2
דולר (צילום shutterstock)
המסחר בשוק המט"ח מתנהל הבוקר בדריכות לא קטנה כשהשורה התחתונה היא שהמלחמה הולכת ומתפוגגת, האסירים של החמאס מתחילים להשתחרר, החשמל מחובר שוב לרצועה וממשלת נתניהו אינה עושה דבר להשבת החטופים וזה מצב מסוכן מאוד.
אתמול צוטטו בכירים בממשל האמריקאי בכלי התקשורת האמריקאים לפיהם אנתוני בלינקן, מזכיר המדינה, אופטימי ביחס להסכם שיביא לשחרור החטופים אבל לאט לאט מתגנבת ההרגשה כי הממשל האמריקאי נכנס עמוק לתוך מערכת הבחירות שלו והעניין שלו במלחמה בישראל הולך ופוחת וזה מייצר לא מעט לחץ בשוק המט"ח.
כך או אחרת, הדולר נסחר ביציבות ברמה של 3.765 שקל, האירו והליש"ט מתחזקים ב-0.4% כל אחד כשהאירו נסחר ברמה של 4.05 שקל ואילו הלירה שטרלינג נסחרת ברמה של 4.78 שקל.
המטבעות האירופאים מתחזקים בעיקר בשל התחושה שהממשלות הנורמטיביות שבצרפת ובבריטניה אינן מתכוונות לוותר בקלות על הבחירות לקיצוניים כמו לה פן וכן הלאה וזה מייצר תחושה שהמאבק של העולם החופשי בקיצוניות אינו נגמר והגורמים הליברליים נלחמים על אופי המדינות שלהן ואמנם זה מייצר לחצים בטווח הקצר אבל תקווה בטווחים הבינוני והארוך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    Dollar
    סמי 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם רשימת הצרות שלנו והדברים שיש לעשות עכשיו ואחר כך הדולר צריך להיות 6שח
    סגור
  • 1.
    לפחות קקורה משהו טוב עם הדולר העולה
    הנביא 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות אפשר להתנחם שהדולר עולה, או עם פוטנציאל עליות מטורף! תענוג!!!!
    סגור