השוק

האסטרטג שמעריך: הביטקוין ידשדש; ומה הוא חושב על הבורסה עם טראמפ

אוקטאי קברק, אסטרטג מוצר בענקית ההשקעות Leverage Shares, מעריך שהביטקוין נכנס לעוד חודש של דשדוש; "ההובלה של טראנמפק בסקרים" אומר קברק, תתמוך בשווקים בטווח הקצר
ניצן כהן |  1
אוקטאי קברק (צילום shutterstock, LS)
ענקית ההשקעות LS היא חברת השקעות אירופאית בעלת 1,237 מוצרים והיקף הנכסים המנוהלים על ידה עומד על 132 מיליארד דולר ומכאן החשיבות לניתוח השווקים שלה, בטח בתנאי חוסר הוודאות ששוררים כרגע.
"ההובלה של טראפ בסקרים עשויה לדחוף את המניות מעלה, לפחות בטווח הקצר. השוק זוכר לטובה את תקופתו הקודמת של טראמפ, השבוע יפורסם דו"ח התעסוקה, ומניית אנבידיה עשויה לדשדש בחודשי הקיץ" כותב אוקטאי קברק, אסטרטג מוצר בחברת Leverage Shares.
"העימות בין ביידן לטראמפ אישש את מה שכבר צפו המשקיעים והדבר שממנו חששו במפלגה הדמוקרטית, קרי שכושר הביטוי הלקוי של ביידן יפגע משמעותית בסיכויו בבחירות. ביצועי השוק החזקים בתקופת ממשל טראמפ משחקים לטובתו בקרב המשקיעים.
"אם נוסיף לכך את עמדתו החיובית של טראמפ כלפי מטבעות קריפטו, הרי שאנחנו סבורים כי יתרון מובהק בסקרים לטובת טראמפ ייטיב עם הביטקוין, הדולר והמניות, לפחות בטווח הקצר. עם זאת, עמדותיו בסוגיות כדוגמת מכסי מגן, הגירה ונטייתו להפעיל לחץ על הבנק הפדרלי, עשויים לעורר בהמשך הדרך גם חששות.
הביטקוין נסחר מאז חודש מרץ בטווח שבין 58-73 אלף דולר. לאור הירידה בציפיות להפחתות ריבית, לצד התחזקות הדולר ויציאת ההון מתעודות הסל בתחום הקריפטו, נראה שישנה סבירות גבוהה כי חודש יולי יהיה עוד חודש חלש עבור הביטקוין" הוא כותב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גמר את כהונתו עם 3.3 טריליון דולר גרעון (ל"ת)
    מישהו נוסף 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור