השוק

קבוצת דלק מקבלת מחיר יעד חדש | כל הפרטים על ההמלצה החדשה למניה

אחרי שורה של חדשות מעניינות מכיוונה של קבוצת דלק, השחקנים בשוק ההון מתחילים להגיב וברקליס שהוא אחד השחקנים הגדולים בתחום האנרגיה מעלה את מחיר היעד לקבוצת דלק ונוקב במחיר גבוה משמעותית מהמחיר בשוק  | כל הפרטים
ניצן כהן |  6
עידן ולס (צילום מתוך אתר קבוצת דלק, shutterstock)
קבוצת דלק נמצאת בתקופה מעניינת. החברה מחזיקה ביתרות מזומנים לא קטנות שנובעות מתהליכים שהעביר אותה המנכ"ל עידן ולס. התהליכים האלה כללו כמובן אחרי הסדרת המשבר אליו נקלעה בתקופת הקורונה, משורה של השקעות מעניינות בתחום האנרגיה.
החדשות האחרונות בגזרת קבוצת דלק הגיעו מהיתר שניומד אנרג'י קיבלה להגדיל את היקפי היצוא ממאגר לוויתן ואלה חדשות מצוינות לחברה שמחזיקה בשליטה במאגר לוויתן ואפרודיטה שלחופי קפריסין.
קונצנזוס ההערכות מדבר כיום על תהליך של עליית מחירי הנפט כך שהם התייצבו ברמות גבוהות וזה אומר שהנכסים של איתקה עובר במאגר לוויתן וכן הלאה יניבו הכנסות גבוהות (לפחות לפי התחזיות) לקבוצת דלק ומכאן רווחים שיתורגמו לדיווידנדים שכרגע לפחות, החברה מחלקת והם משקפים תשואות דיווידנד דו-ספרתית. תשואה גבוהה לכל הדעות.
אחרי כל התהליך הזה בשוק ההון מתחילים להגיב לחדשות האחרונות מכיוונה של קבוצת דלק וברקליס שהוא אחד השחקנים המשמעותיים בתחום האנרגיה פרסם ללקוחות שלו המלצה חדשה על קבוצת דלק.

אם כן, ברקליס מעלים כלפי מעלה את מחיר היעד של מניית קבוצת דלק עם פוטנציאל אפסייד של 52% למניית הקבוצה. ו-20% אפסייד למניית ניו מד. ברקליס מציינים את התוצאות הטובות של חברות הקבוצה והביקוש הקשיח בלוויתן כמו גם ההודעה החיובית מסוף השבוע על אישור עקרוני להגדלת הייצוא לעד 145 BCM, ככאלה המגבירים את הוודאות סביב פיתוח השלב הבא של לוויתן. 
השווי הנגזר לפי המודל של ברקליס לקבוצת דלק גוזר לה שווי של 11.4 מיליארד שקל, אפסייד של 52% מהמחיר שוק הנוכחי.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ביום אחד תעלה 30 אחוז (ל"ת)
    אלי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    דלק לא תעלה בחיים (ל"ת)
    אסולין 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 3.
    כתבה ממומנת ,טיל אחד ואין לויתן (ל"ת)
    משה 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • שדה הגז נמצא בקרקעית הים
    dw 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה קילומטרים מתחת לקרקע, לכן טיל לא יכול להשמידו. מה שכן אפשר להשמיד זה את האסדה, אולם את זו אפשר להחליף. אמנם ההפקה תעצר לשנתיים אבל אחכ תחזור לרגיל, ואולי אף עם קיבולת גבוהה יותר. לכן זה לא לחלוטין חסר סיכון אך הסיכון איננו השמדה לנצח.
    סגור
  • 2.
    לו רק המלצות היו משפיעות על השער :) (ל"ת)
    ליאור 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קבוצת דלק וניו-מד
    א.זמיר 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק אחרי שתגמר המלחמה בצפון נראה עליות מטורפות במניות
    סגור