השוק

מאסיבית בשת"פ פורץ דרך: זה ההסכם שנחתם

אבן דרך משמעותית למאסיבית – חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם יצרנית החומרים הבינלאומית SIKA. "יאפשר למאסיבית להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים חדש כמו גם להציע ללקוחותינו הקיימים יכולת הדפסה בתלת מימד עם החומרים הטובים בעולם"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד (Massivit) חתמה עם חברת Sika Deutschland GmbH  ("SIKA") על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות, אשר במסגרתו חומרים של SIKA, יודפסו לראשונה במדפסת תלת מימד של החברה, מאסיבית 10000, וישווקו תחת מיתוג משותף החל מהמחצית השניה של 2024.
להערכת החברה, שיתוף הפעולה עם SIKA יגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים, את השימוש במדפסות ואת צריכת חומרי ההדפסה. כמו כן שיתוף הפעולה הנ"ל יאפשר לחברה להיכנס לשווקים נוספים באמצעות מגוון החומרים שקיים ברשות SIKA. 
ההסכם מפרט את שיתוף הפעולה בין החברות, מסדיר את אופן המיתוג המשותף, הייצור, האספקה ומכירת חומרי ההדפסה, וקובע בין היתר כי: חומרי ההדפסה ימותגו וישווקו תחת השמות SikaBiresin®CIM ו-MASSIVIT. מאסיבית תשווק ותמכור את החומרים של SIKA  המיועדים להדפסה באמצעות מדפסות החברה. המדפסות אשר בהן נעשה שימוש בחומרי ההדפסה תמותגנה תחת הלוגוPowered by SikaBiresin®.
ארז צימרמן, מנכ"ל מאסיבית: "הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי עם SIKA שחומריה האיכותיים מוכרים ומוערכים ברחבי העולם, מהווה אבן דרך משמעותית למאסיבית. בעולם הדפסת תלת המימד חומריים ייעודיים ואיכותיים מהווים מפתח כניסה לשווקים חדשים. שיתוף הפעולה החדש שנוצר כעת עם חברת  SIKA שהינה מהחברות המובילות בתחום בעולם, יאפשר למאסיבית להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים חדש כמו גם להציע ללקוחותינו הקיימים יכולת הדפסה בתלת מימד עם החומרים הטובים בעולם".

חברת SIKA הינה קונצרן שוויצרי עולמי, שנוסד לפני יותר מ-100 שנה, נסחרת בבורסה של שוויץ בשווי של כ-40 מיליארד פרנק שוויצרי, והיקף המכירות השנתי שלה הינו של כ-11 מיליארד פרנק שוויצרי.
מאסיבית 10000 אשר פועלת על בסיס טכנולוגיית "יציקה בתנועה" Cast In Motion , מאפשרת למשתמשים להדפיס תבניות, וכלים במהירות, תוך שימוש בחומרי הדפסה ייחודיים, שנועדו לענות על צרכי התעשיות השונות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה