השוק

באירוח חברת UST: כך נראה יום המשקיעים השנתי

חברת UST מארחת את יום המשקיעים השנתי של האקסלרטור MassChallenge. סטארט-אפים פורצי דרך של MassChallenge הציגו את פיתוחיהם בפני משקיעים מקרנות בולטות וקיבלו פידבק בלתי אמצעי וכלים להצלחה בגיוס בזמן משבר
מערכת ice | 
יום המשקיעים השנתי (צילום UST)
בשבוע שעבר נערך במשרדי חברת UST בתל אביב יום המשקיעים השנתי של MassChallenge, אקסלרטור ה-non equity הגדול והמגוון בישראל. באירוע השתתפו נציגים של חברות סטארט-אפ בפורטפוליו של האקסלרטור, ממגוון סקטורים ותחומים: PlusMusic, שירות סטרימינג אינטראקטיבי למוזיקה מבוסס AI,replantin'  המפתחת מכונת מכירה אוטונומית לתוצרת חקלאית, Shela המפתחת כלי לזיהוי מוקדם של סיבוכי הריון באמצעות AI וביומרקרים,  Sunshine Robotics אשר פיתחה רובוט לניקוי פאנלים סולאריים, ועוד.
כמו כן, נכחו משקיעים מהקרנות eHealth Ventures, Pitango, LifeSci Partners, aMoon, Ground Up, AgTech investment consultant (Galit Sharabani), lool ventures, Firstime Ventures, GM Ventures.  
בתחילת האירוע נשאו דברי פתיחה מנואל סושולץ מ-Sweetwood Capital, שהציג את נוף ההשקעות לשנת 2024 בישראל ובעולם, מוטי זיגל, מנכ"ל MassChallenge ישראל ויובל וולמן, מנהל הפעילות של UST  בישראל ונשיא CyberProof.
לאחר מכן הסטארט-אפים התחלקו לשולחנות עגולים עם משקיעים סקטוריאליים על מנת לקבל משוב על אסטרטגיית גיוס הכספים שלהם ולהכינם להצלחה וצמיחה לאחר סיום התכנית של MassChallenge. הרצאת הנעילה בנושא גיוסי הון בעתות משבר ניתנה ע"י ערן בילסקי מקרן Entrée Capital.

יובל וולמן, נשיא CyberProof ומנהל הפעילות של UST בישראל: "באנגלית יש מילה שקשה לתרגם אותה לעברית בצורה טובה והיא Resilience - סוג של עמידות בפני משברים או כמו שנסים טאלב מכנה זאת בחכמה רבה - אנטי-שבירות. בישראל, שנמצאת בימים כתיקונם על צומת דרכים גאוגרפית, ובימים אלה גם על צומת דרכים כלכלית-היסטורית, החוסן הטכנולוגי מתאפשר בזכות שלוש רגליים חזקות: יזמים, משקיעים, וחברות בינלאומיות. כאשר שלושת הרגליים הללו עומדות איתן, האקוסיסטם הישראלי נותר יציב גם בתקופות משבר, אך ברגע שאחת מהרגליים - טאלנט, כסף ותמיכה בינלאומית - מתערערת, חוסנו של האקוסיסטם כולו יכול להיות בסכנה.
לכן כיום יותר מתמיד חשוב שאתם כסטארט-אפים ומשקיעים, ואנחנו כנציגי חברה גלובלית רב-לאומית, נדע לנווט נכון את הספינה הזאת, ונשמור על חדשנות מתמדת ועל ה'חוצפה' הייחודית לנו שהם המפתחות לצמיחה ולרלוונטיות גדולה יותר. המשימה שלפנינו אינה אישית בלבד, אלא רחבה וחברתית - לחזק את האקוסיסטם, להוביל את הכלכלה קדימה וליצור עתיד טוב יותר לכולנו."
מוטי זיגל, מנכ"ל MassChallenge: "בעקבות האירועים הטראגיים של ה-7 באוקטובר והעימות המתמשך, אנו עוברים תקופה מאתגרת במיוחד. היום, יש לכם כיזמים הזדמנות ייחודית לשמוע ישירות ממשקיעים כיצד הם תופסים את הסטארט-אפים שלכם. במקום פיץ' רגיל שעלול להסתיים ב'לא' גנרי או ב'תחזרו כשתהיה לכם יותר אחיזה בשוק,' אתם יכולים לשאול את השאלות הדחופות ולמצוא פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר העומדים בפניכם בגיוס הכספים. אני מקווה שתצאו מכאן מצוידים בכלים להתגבר על המכשולים שאתם ניצבים בפניהם כשמדובר בהשגת השקעה. בזמנים הקשים בהם אנו נמצאים, ההבנה כיצד לגייס כספים בהצלחה חשובה יותר מאי פעם."
ערן בילסקי, שותף בכיר בקרן Entrée Capital: "גיוס הון ראשוני עבור סטארט-אפ משול לתהליך המכירה, אך במקום מוצר, אתם 'מוכרים' את הכישרון והפוטנציאל של הצוות שלכם. כמו במכירות, שבהן הבנת צרכי הלקוח ובניית מערכת יחסים הם קריטיים, גיוס הון ראשוני דורש מכם להבין מה המשקיעים מחפשים ולבנות אמון. אתם לא מוכרים רק מוצר או שירות; אתם מוכרים את החזון שלכם, את המומחיות של הצוות שלכם ואת היכולת הקולקטיבית שלכם להסתגל ולהתגבר על אתגרים. המטרה היא הצגת סיפור משכנע שגורם למשקיעים להאמין שהצוות שלכם הוא ה'מוצר' הטוב ביותר שבו הם יכולים להשקיע."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה