השוק

רמי לוי במהלך ענק: זה מה שתקבל ישראייר בשבוע הבא

ישראייר מתרחבת: רכישה אסטרטגית ומטוס חדש מסמנים עידן חדש לחברת התעופה הישראלית, אתמול נחת בלרנקה, קפריסין, מטוס איירבוס A320 חדש שנחכר לשש שנים מחברה אמריקאית. המטוס, שהיה בעבר בשירות חברת התעופה הווייטנאמית BAMBOO AIRWAYS, עובר שיפוץ מקיף במרכז התחזוקה וינחת בארץ בשבוע הבא
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
ישראייר, חברת התעופה הישראלית, מסמנת תקופה של צמיחה והתרחבות משמעותית. בצעד אסטרטגי חשוב, החברה הגדילה את אחזקותיה במרכז התחזוקה של BIRD AVIATION בקפריסין ל-75%, תוך שהיא מבססת את מעמדה בתחום התחזוקה האווירית באזור.
במקביל, על פי פרסום של 'פספורטניוז', ישראייר ממשיכה להרחיב את צי המטוסים שלה. אתמול נחת בלרנקה, קפריסין, מטוס איירבוס A320 חדש שנחכר לשש שנים מחברה אמריקאית. המטוס, שהיה בעבר בשירות חברת התעופה הווייטנאמית BAMBOO AIRWAYS, עובר כעת שיפוץ מקיף במרכז התחזוקה.

תהליך השיפוץ של המטוס כולל התקנת מושבים חדשים, החלפת שטיחים, ועבודות תחזוקה נוספות. לאחר השלמת השיפוץ, המטוס יעבור בדיקות קפדניות של רשות התעופה האזרחית הישראלית לפני שייכנס לשירות.
הרחבת האחזקות במרכז התחזוקה בקפריסין היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב יותר. ישראייר שילמה כ-2.3 מיליון אירו עבור 25% נוספים בחברת BIRD AVIATION, ובכך הגדילה את שליטתה בחברה. כחלק מההסכם, ישראייר קיבלה זכויות ניהול נרחבות יותר, כולל מינוי של ארבעה מתוך שישה דירקטורים בחברה.
ההסכם כולל גם אופציה לרכישת 12.5% נוספים מהחברה בעוד שנה, מה שיביא את אחזקות ישראייר ל-87.5%. צעד זה יחזק עוד יותר את מעמדה של ישראייר בתחום התחזוקה האווירית. על פי פספורטניוז, מעבר להתרחבות בתחום התחזוקה, ישראייר ממשיכה לבחון אפשרויות צמיחה נוספות. החברה עדיין שוקלת את רכישת חברת התעופה הצ'כית SMARTWINGS, מהלך שעשוי להרחיב משמעותית את פעילותה באירופה.
עם התפתחויות אלה, ישראייר מסמנת את עצמה כשחקן משמעותי יותר בתעשיית התעופה, לא רק בישראל אלא גם באזור הרחב יותר. הצעדים האסטרטגיים הללו צפויים לתרום לחיזוק מעמדה התחרותי של החברה ולהרחבת השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקול קול יעקב והידיים ידי עשֹיו
    מיצי בושי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבואך להשוות מחירי טיסות תגלה שישראייר יותר יקרים אפילו מאלעל. בדקתי גם בגוגל פלייטס וגם בסקיי סקנר. אז הדימוי הוא רמי לוי, אבל המחיר ממש לא.
    סגור