השוק

קבוצת ארד חוגגת: זה הפרס היוקרתי בו זכתה

קבוצת ארד זכתה בפרס יוקרתי במינכן כהוקרה על השתתפות בהגדרה ומימוש ראשון של פיתוח טכנולוגי חדשני של ממסר תקשורת, LoRaWAN Relay, המאפשר יכולות קליטה וניהול משופרות של חיישני IoT
 
מערכת ice | 
גביע (צילום freepik)
חברת ארד טכנולוגיות מקבוצת ארד, זכתה בפרס יוקרתי בכנס ה-LoRaWAN  העולמי במינכן 2024, על פיתוח טכנולוגי חדשני של ממסר תקשורת LoRaWAN, המשפר את יעילות הקליטה של התקני IoT  ב-"עיר החכמה", באזורים צפופים בהם פרוסים עשרות אלפי חיישנים בכל ק"מ רבוע, כאשר סגמנט המים בו מתמחה ארד, מוביל את החדשנות.
הפיתוח נעשה בשיתוף פעולה עם חברת התקשורת הבינלאומית Actility, המפתחת פתרונות לניהול רשתות תקשורת ויחידות IoT בפרוטוקול פתוח המאפשר לחבר לרשת התקשורת חיישנים זולים ודלי הספק בפריסה רחבה תוך הצפנה של הנתונים ושמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה. קבוצת ארד ו Actility חברות בארגון ה LoRaWAN Alliance, המקדם פיתוח ופריסת רשתות ופתרונות IoT ביותר מ-140 מדינות בעולם ובתחומים רבים כגון ערים חכמות, תעשייה, חקלאות, בניינים חכמים ועוד.

עופר ליכטמן מנהל פרוייקטים, יפתח יד שלום ראש תחום IoT, אור שריד מהנדס מערכות. צילום: קבוצת ארד 
קבוצת ארד הצליחה ליישם בהצלחה את הפיתוח ברשת ה LoRaWAN שהיא פורסת בישראל בשנתיים האחרונות, והוכיחה את היעילות בניהול מדי המים בפלטפורמת ה ThingPark Wireless של Actility. הממסר שפותח מאפשר ניהול יעיל יותר של פתרונות IoT להשגת כיסוי רדיו מיטבי גם במיקומים מאתגרים כגון: מרתפים, ארונות רחוב מתכתיים, גרעיני מבנים ומיקומים מבודדים אחרים. הממסר פועל על סוללות המספקות שנות הפעלה ממושכות ללא חיבור לחשמל, עם גמישות מקסימלית למנהל הרשת.
צעד חשוב זה הוא המשך של מהפכת ה IoT אותה מובילה ארד ונכון להיום ארד התקינה כבר יותר מ-300,000 יחידות IoT מבוססות LoRa בכל רחבי הארץ. 
רותם גזית, מנכ״ל ארד טכנולוגיות: "קבוצת ארד גאה להיות שותפה לקידום פתרונות IoT גלובליים, במקרה זה על ידי השתתפות בצוותי תקינה של ארגון LoRa Alliance ומימוש מוצר חדשני זה שפותח בארד טכנולוגיות, מרכז המחקר והפיתוח הבינלאומי של קבוצת ארד הממוקם בפרק המדע ביוקנעם. החדשנות הטכנולוגית מאפשרת לנו להביא למשק הישראלי והבין לאומי פתרונות מוכחים וכלכליים לפריסה חכמה ונרחבת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה