השוק

נתי סיידוף במהלך מפתיע: יהפוך ליו"ר שיכון ובינוי?

האם התכנית תסייע להידרדרות במניות? בחלק הראשון של המבצע, תזרים קרן השקעות פרטית 100 מיליון דולר למען פירעון אגרות החוב. ככל הנראה מדובר יהיה בקיסטון, שמעוניין, בסופו של דבר, לשלוט בתחנות הכוח שרכשה יחד עם החברה מחברת החשמל
מערכת ice | 
נתי סיידוף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
האם קרן קיסטון תזרים 100 מיליון דולר לשיכון ובינוי? בכלכליסט דווח היום (ראשון) כי הצדדים בוחנים אפשרות להזרמת הכסף למען פירעון אגרות חוב במרץ 2025. בתמורה, קיסטון צפויה לקבל 10% משיכון ובינוי. מדובר במהלך מצדו של נתי סיידוף, בעלי שיכון ובינוי, שמנסה להציל את החברה מהמשך הידרדרות המניות.
על-פי הדיווח, התכנית של סיידוף כוללת מספר שלבים. ראשית, עוד השבוע צפוי סיידוף למנות את עצמו לדירקטור החברה ואז ליו"ר. לאחר מכן, קרן השקעות פרטית תזרים את הכסף עבור פירעון האג"ח במרץ 2025. בשלב הבא, שיכון ויבינוי יחלקו את מניות שיכון ובינוי אנרגיה כדיבידנד בעין לבעלי מניות החברה. לבסוף, תינתן אפשרות ויתקיים משא ומתן מול קיסטון לרכישת מניותיו הנותרות של סיידוף בשיכון ובינוי אנרגיה. בעקבות המהלך הזה צפויה הקרן להפוך לשותפה או לבעלת השליטה היחידה בחברה. 
ככל הנראה, על-פי דיווח כלכליסט, קיסטון רוצה להשתלט על שתי תחנות כוח שרכשו יחד עם שיכון ובינוי מחברת החשמל בשנת 2020 ו-2021. נכון לעכשיו, שיכון ובינוי מחזיקה 50% מכלל מניות תחנות הכוח, ואילו קיסטון מחזיקה רק 16%. לכן, בסיום המהלך המתוכנן, תהיה קיסטון בעלת רוב המניות בשתי תחנות הכוח: חגית ורמת-חובב. 
בחברת קיסטון אינפרא בע"מ הגיבו לדיווח של כלכליסט והכחישו אותו. "החברה אינה בוחנת השקעה בקבוצת שיכון ובינוי או בחברת שיכון ובינוי אנרגיה ואינה מנהלת מגעים להשקעה בהן". מסרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה