השוק

בנק דיסקונט בעסקת ענק: ירכוש חברה ישראלית בשווי 230 מיליון שקל

דיסקונט קפיטל, זרוע ההשקעות של בנק דיסקונט, נמצא במגעים מתקדמים להשקעת ענק בסכום של 45 מיליון שקל בחברת שח"ל ישראל, חברה בת של שח"ל טל רפואה, מה שישקף לה שווי של 230 מיליון שקל
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images, shutterstock)
דיסקונט קפיטל, זרוע ההשקעות של בנק דיסקונט, נמצא במגעים מתקדמים להשקעת ענק בסכום של 45 מיליון שקל בחברת שח"ל ישראל, חברה בת של שח"ל טל רפואה.
על פי הדיווח ב"כלכליסט" היום (חמישי), דיסקונט עשויה לרכוש 20% מהחברה, מה שישקף שווי שוק של 230 מיליון שקל לחברה. זו ממש לא עסקת הענק האחרונה של בנק דיסקונט באמצעות דיסקונט קפיטל לאחרונה.
רק בחודש שעבר נודע כי בנק דיסקונט ירכוש מניות של חברת סלקום, בעסקה שמובלת על ידי קרן פורטיסימו. למעשה, בנק דיסקונט, בנק מזרחי טפחות ובנק לאומי מצטרפים לרכישת מניות החברה ביחד עם קרן ההשקעות גרין לאנטרן וחברת הביטוח מגדל.
במסגרת רכישת המניות, זרוע ההשקעות של "לאומי פרטנרס" ו"דיסקונט קפיטל" וכן קרן לאנטרן ישקיעו כל אחד 75 מיליון שקל ברכישה, בעוד בנק מזרחי טפחות ישקיע כ־52 מיליון שקל תמורת כ-2% מהמניות דרך "מזרחי אינווסט", ובנוסף חטיבת האשראי של הבנק תעמיד מימון של כמאה מיליון שקל לעסקה. מגדל ביטוח תשקיע כ-150 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה