השוק

עוקץ האשראי המטורף בישראל נחשף: כך עובדת השיטה

לאחר תצפית בת מספר שעות, עצרו בלשי התחנה את החשוד - תושב כפר יונה בשנות ה 50 לחייו, כאשר הוא ניגש לכספומט על מנת לפרק את מכשיר ההעתקה, בהמשך תפסו הבלשים ברכבו של החשוד מכשירים נוספים המיועדים על פי החשד אף הם להעתקת פרטי כרטיסי אשראי
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי-אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
בלשי מחוז מרכז עצרו אמש חשוד בהתקנת מכשיר להעתקת פרטי כרטיסי אשראי מכספומט ברעננה ובמקומות נוספים ברחבי הארץ. חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה סמויה עם קבלת דיווח בדבר מציאת מכשיר להעתקת פרטי כרטיס אשראי שהותקן בכספומט סניף בנק ברעננה.
אמש, לאחר תצפית בת מספר שעות, עצרו בלשי התחנה את החשוד - תושב כפר יונה בשנות ה 50 לחייו, כאשר הוא ניגש לכספומט על מנת לפרק את מכשיר ההעתקה, בהמשך תפסו הבלשים ברכבו של החשוד מכשירים נוספים המיועדים על פי החשד אף הם להעתקת פרטי כרטיסי אשראי. כעת נבדק החשד האם בוצעו עבירות דומות מכספומטים נוספים ברחבי הארץ. בתום חקירתו החשוד נכלא והבוקר תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

במקביל, היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן עצרה ארבעה חשודים נוספים בפרשיית סחיטת כספים באיומים. בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן אודות פרשיית סחיטת כספים באיומים ומעצרם של שלושה חשודים (א'), המשיכו אתמול שוטרי היחידה יחד עם כוחות משטרת מרחב דן באיתורם של חשודים נוספים וביצוע מעצרם.
הכוחות עצרו ארבעה חשודים נוספים (45 חדרה, 37 אזור, 47 ראשל"צ, 24 פ"ת) והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה ובסיומה נכלאו. הבוקר יובאו החשודים לדיון בבימ"ש השלום בת"א בעניין הארכת מעצרם. החקירה נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה