השוק

מהפכה בשיטת התשלום: כך ויזה מצילה מאות מיליונים מהונאות

לאחר הנפקת למעלה מ-10 מיליארד טוקנים: Visa יצרה לעסקים הכנסות של כ-40 מיליארד דולר ממסחר אלקטרוני ברחבי העולם: תשלומים באמצעות טוקניזציה הצילו 650 מיליון דולר שיכלו להיאבד בהונאות בשנה האחרונה.
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי (צילום shutterstock)
ענקית האשראי Visa  בימים אלה חושפת כי טכנולוגיית הטוקניזציה שלה יצרה הכנסה מצטברת של יותר מ-40 מיליארד דולר באיקומרס לעסקים ברחבי העולם והצילה 650 מיליון דולר שעלולים היו להיאבד בשנה האחרונה בהונאות. מאז השקת הטכנולוגיה ב-2014, Visa הנפיקה יותר מ-10 מיליארד טוקנים.
טוקניזציה - טכנולוגיה המוטמעת ב- Visa בעשר השנים האחרונות, מחליפה נתונים אישיים ורגישים במפתח קריפטוגרפי שמסתיר אותם בעת ביצוע תשלום. ניתן להטמיע טוקניזציה בכל מכשיר, מה שהופך את התשלומים הדיגיטליים לבטוחים יותר. בסך הכל, טוקניזציה יכולה להפחית את שיעור ההונאה בעד 60%, לספק לעסקים עסקאות מוצלחות יותר ולהציע שקט נפשי נחוץ לצרכנים ולעסקים.

גרי לסקי, מנכ"ל Visa  בישראל: "הטוקנים סללו את הדרך לחידושים נוספים – מ-Tap to Pay בטלפון ועד לאפשר עתיד שבו תהיה לנו יותר שליטה על הנתונים שלנו בעידן הבינה המלאכותית. תשתית הטוקנים שלנו מאפשרת מסחר דיגיטלי בטוח ונוח יותר עבור צרכנים ובתי עסק ועבור האנשים שליטה רבה יותר על נתוני התשלומים שלהם".
בשנת 2020, הנפיקה Visa את הטוקן המיליארד שלה. בטכנולוגיה זו, משתמשים כיום יותר מ-8,000 מנפיקים ביותר מ-200 שווקים ברחבי העולם. ב-12 החודשים האחרונים, למעלה מ-1.5 מיליון בתי עסק מקוונים ביצעו עסקאות עם טוקנים של Visa מדי יום.
טוקניזציה יכולה לפתוח עידן חדש לגמרי של התאמה אישית ואבטחה - כזה שבו צרכנים שולטים בנתונים שלהם ומאשרים מתי והיכן ניתן לשתף אותם לחוויה אישית יותר. בעזרת הטוקנים - הצרכן הוא שיחליט מי יקבל גישה לנתונים, כמו גם עבור מה ישמשו הנתונים שלהם. טוקני נתונים של Visa המופעלים ע"י AI, מאפשרים לצרכנים להציג, להסכים ולבטל את הגישה לשיתוף נתונים, ישירות מאפליקציית הבנק שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה